  • Data: 2017-01-05 01:08:06
    Temat: Re: Właściwie co to SMARTWATCH jest?
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AL"

    > Podporgowo prosiłeś żebym Ci wyjaśnił jak JA to widzę :) Ok, nie
    > dopierdoliłem się jeszcze do czytnika bo mam słabość do protezy
    > Microsoftu ale ucieszyła mnie wiadomość że za 6 dni kończy się wsparcie
    > dla tego gówna, które używasz
    > :]http://www.hotfix.pl/microsoft-konczy-wsparcie-dla
    -windows-essentials-n11825.htm
> [...]
    > ---
    > Sam jesteś proteza :-)
    >
    > Se pierd...sz i p..sz a właśnie o to chodziło, że jedynie ona spełniała
    > kryterium używalności przez to, że co prawda nie była natywną aplikacją
    > systemu, ale w odróżnieniu od natywnych działa i była aktualizowana i
    > oferowana przez jego producenta. W sytuacji, gdy przestaje być
    > aktualizowana (dzięki za zwrócenie uwagi) to nie pozostaje nic innego
    > jak ją zmienić na natywną, która działa lepiej niż ten syf co kiedyś
    > przeglądałem lub swoją. Ale nadal w mam w 4 jakiego Ty czytnika używasz.

    ale mógłbyś zmienić swój czytnik na cokolwiek, co spełnia wymagania
    savuavivru list dyskusyjnych.
    ---
    Nie mógłbym. Masz właśnie powyżej dlaczego. I nie interesuje mnie na co się
    snobujesz więc nawet mi o tym nie pisz bo po co.

    Twój czytnik to jakiś 'barbarzyńca
    nieokrzesany' ;) i przyznam, że ciężko się czyta Twoje odpowiedzi
    szukając kreseczek ---
    ---
    Ustalmy, czytnik jest Microsofta. Mój działa inaczej, ale ... to nie znaczy,
    że tak jak Ty chcesz. Bo rzecz nie jest w snobowaniu się tylko w stosowaniu
    właściwych technik.