  • Data: 2017-01-05 11:52:50
    Temat: Re: Właściwie co to SMARTWATCH jest?
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LordBluzg(R)"

    > ---
    > Ustalmy, czytnik jest Microsofta. Mój działa inaczej, ale ... to nie
    > znaczy, że tak jak Ty chcesz. Bo rzecz nie jest w snobowaniu się tylko w
    > stosowaniu właściwych technik.

    Noo, za kazdym razem jak podajesz odpowiedź w swojej technice odczuwam
    wrażenie jakbyś podawał dłoń umazaną gównem :)

    No pewnie, nie muszę czytać czy odpowiadać a i tak robię to sporadycznie
    więc gównuj sobie dalej i broń gówna jak mucha:)

    Ty ciągle nie łapiesz że to TY i TYLKO TY piszesz do kogoś w sposób w/w.
    Chuj mnie obchodzi co tam masz i jak ci wyświetla połamane linie. Ja
    zachowuję standardy a ty nie, tyle.
    ---
    A co Ty wiesz o standardach poza tym, że są ?