  • Data: 2017-01-05 00:58:30
    Temat: Re: Właściwie co to SMARTWATCH jest?
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LordBluzg(R)"

    > Pochuj? Usenet nie operuje na html.
    > ---
    > Bo "specjalnie do mnie piszesz"

    Piszę do ogółu i zachowuję hierarchię cytowania :)
    Ty nie potrafisz :)
    ---
    Co tu jest do potrafienia ? Klikam "odpowiedz i jest". Ty jakiś
    pretensjonalny jesteś. Jak Ci ktoś spację daje przed pytajnikiem to
    "specjalnie do Ciebie pisze" a jak Ty do niego to "piszesz do ogółu". Weź
    odwróć podejście jak Ci odczucia nie pasują. Będziesz szczęśliwszy.

    > Z dupy argument.
    > ---
    > Chyba Ty

    No nie, widok powyżej :)
    ---
    No właśnie, przysyłasz jakieś syfiaste artykuły w zwykłym tekście, połamane
    gdzieś w 1/4 szerokości, co za idiotyzm. Weź się puknij :-)

    > Do apteki chodzisz
    > po kiełbasę?
    > ---
    > Masz w dupie aptekę, kiełbasę czy obie ?

    Nie, nie domagam się sprzedaży/apteki w dupie. Jak widać masz kiełbasę
    w dupie i domagasz się apteki. Może zacznij od lekarza? :)
    ---
    Jak w dupie ? Lekarz chory ? Nie wiem o co Ci chodzi. Nawet nie zagłębiam
    się. Masz jakiś problem, ale to za trudne dla mnie.