eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWłaściciel ASO w PolsceRe: Właściciel ASO w Polsce
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.61
    .MISMATCH!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Właściciel ASO w Polsce
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <orahi3$hhn$1@dont-email.me>
    <1s88ox8ieke6l$.1ii9zhr341l7w$.dlg@40tude.net>
    <orbau8$qiv$1@dont-email.me> <h...@4...net>
    <orbdi3$pkm$1@node2.news.atman.pl> <orbhro$cf3$1@dont-email.me>
    <1qyi40pf8diug.14st7uur6z8r6$.dlg@40tude.net>
    <ord7oq$nh3$1@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <orip8u$v4u$2@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <orit4r$jgq$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Tue, 10 Oct 2017 18:54:42 +0200
    Message-ID: <1xexijbfrcqxg.6g6a94pnixui$.dlg@40tude.net>
    Lines: 26
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.78.98.73
    X-Trace: 1507654606 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15187 89.78.98.73:5122
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2333
    X-Received-Body-CRC: 647843607
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2616222
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 10 Oct 2017 18:39:57 +0200, Cavallino napisał(a):

    > W dniu 10-10-2017 o 18:29, Marek pisze:
    >> On Tue, 10 Oct 2017 17:33:51 +0200, Cavallino
    >> <c...@k...pl> wrote:
    >>> Jest duża szansa, że jakbyś przepłukał silnik olejem w odwrotnej
    >>> kolejności, to wynik byłby taki sam.
    >>
    >> Nie ma szans, ta czystość utrzymywała się przez kolejne miesiące..
    >> X-clean na prawdę pod v tym względem jest bezkonkurencyjny. Shell
    >> był.zalany od nowości i był już czarny po 500km przebiegu (wymiana była
    >> coś koło 1500).
    >>
    >
    > Jak clean, to powinien czyścić, czyli się brudzić.
    > Jak się nie brudzi, to czyści słabo.....

    Dział marketingu zauważył że klienci chcą jeździć na czystym oleju i kazał
    inżynierom zrobić tak żeby olej był przezroczysty ;) I zrobili :)
    Natomiast faktycznie ciekawe gdzie wtedy jest ta sadza, jeśli nie w oleju.

    Swoją drogą to słyszałem kiedyś że można zrobić taki szwindel, że
    nieuczciwy mechanik zamiast wymieniać olej tylko dolawa do niego czegoś tam
    (chlor? aceton?) i włącza na chwilę silnik.
    Jak klient wraca, to olej na bagnecie jest już śliczny, czyściutki w
    kolorze miodu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: