    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Właściciel ASO w Polsce
    Date: Sat, 7 Oct 2017 22:30:50 +0200

    W dniu 2017-10-07 o 22:09, Tomasz Pyra pisze:

    > Mało taka autoryzacja nie kosztuje, to starają się ją wyksponować :)
    > Ale teoretycznie na tym to polega - autoryzowany warsztat ma dostęp do
    > pomocy technicznej, konsultacji z inżynierami u producenta, różnych
    > wewnętrznych baz wiedzy.
    > Oczywiście wszystko brzmi pięknie, ale w praktyce rozbija się o to że np.
    > nikt tam nie jest na tyle biegły w angielskim żeby zrobić z tego użytek.
    > Albo nikomu się nie chce, bo przecież każdy mechanik jest najlepszy na
    > świecie, a jak do tego pracuje w ASO, to już w ogóle elita elit.

    Chyba tylko we własnym mniemaniu.

    > Czasami zdarza mi się naprawiać samochody którym ASO nie dało rady, to wiem
    > o czym mówię ;)

    Powszechnie wiadomo że "fachowcy" z ASO są od wymiany płynów
    ustrojowych, klocków hamulcowych i innych popierdółek wymuszanych
    przez gwarancję. Jak jest problem prawdziwy a gwarancji nie ma
    jedzie się do fachowca a nie do ASO.
    Kiedy problem objawi się na gwarancji to potrzebna interwencja telewizji
    lub prawnika. ASO nie ma fachowców do poważnych napraw, ma tylko
    wymieniaczy podzespołów.