-
Data: 2017-10-07 22:09:08
Temat: Re: Właściciel ASO w Polsce
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Sat, 7 Oct 2017 14:46:10 -0500, Pszemol napisał(a):
>> No to nie wiem kto tak myśli :)
>> Naprawił u tego u kogo naprawił, szyld ASO pozwala tylko oczekiwać że
>> zrobiono to w warsztacie który spełnia wymagania dla warsztatów
>> autoryzowanych stawiane przez koncern.
>
> Ja tak myślałem jak byłem nastolatkiem dawno temu i rodzice kupili Poloneza.
> Miało autko ciągłe problemy z hamulcami i mimo odwiedzin w ASO panowie
> nie umieli sobie poradzić z problemami. Zachodziłem wtedy w głowę o to,
> jak to możliwe że wyprodukowali i sami swojego nie potrafią ogarnąć... :-)
Za PRL-u to nawet mogłaby być prawda... Ale też nie była bo samochody
produkowało FSO, a sprzedawał Polmozbyt i ASO chyba też były Polmozbytu.
No ale wszystko było w ramach korporacji (wtedy zwanej chyba kombinatem)
POLMO.
> Potem, jak już mieszkałem w USA, to też jakoś lokalne ASO tymi szyldami
> bardzo wyraźnie podkreślają związki z fabryką i nie dają żadnego sygnału że
> są odrębną firmą. Myślę że wiele osób myli sobie że rozmawiają z producentem
> a conajmniej z gwarantem.
Mało taka autoryzacja nie kosztuje, to starają się ją wyksponować :)
Ale teoretycznie na tym to polega - autoryzowany warsztat ma dostęp do
pomocy technicznej, konsultacji z inżynierami u producenta, różnych
wewnętrznych baz wiedzy.
Oczywiście wszystko brzmi pięknie, ale w praktyce rozbija się o to że np.
nikt tam nie jest na tyle biegły w angielskim żeby zrobić z tego użytek.
Albo nikomu się nie chce, bo przecież każdy mechanik jest najlepszy na
świecie, a jak do tego pracuje w ASO, to już w ogóle elita elit.
Czasami zdarza mi się naprawiać samochody którym ASO nie dało rady, to wiem
o czym mówię ;)
Następne wpisy z tego wątku
- 07.10.17 22:30 RadoslawF
- 07.10.17 23:44 Pszemol
- 08.10.17 00:14 Tomasz Pyra
- 08.10.17 02:08 Poldek
- 08.10.17 08:42 s...@g...com
- 08.10.17 09:43 Kris
- 08.10.17 10:26 Budzik
- 08.10.17 10:28 LEPEK
- 08.10.17 15:04 Pszemol
- 08.10.17 15:04 Pszemol
- 08.10.17 15:04 Pszemol
- 08.10.17 17:56 s...@g...com
- 08.10.17 18:20 Tomasz Pyra
- 08.10.17 18:24 J.F.
- 08.10.17 19:29 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo