-
Data: 2017-10-07 23:44:24
Temat: Re: Właściciel ASO w Polsce
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
news:orbdi3$pkm$1@node2.news.atman.pl...
> W dniu 2017-10-07 o 22:09, Tomasz Pyra pisze:
>
>>> Potem, jak już mieszkałem w USA, to też jakoś lokalne ASO tymi szyldami
>>> bardzo wyraźnie podkreślają związki z fabryką i nie dają żadnego sygnału
>>> że
>>> są odrębną firmą. Myślę że wiele osób myli sobie że rozmawiają z
>>> producentem
>>> a conajmniej z gwarantem.
>>
>> Mało taka autoryzacja nie kosztuje, to starają się ją wyksponować :)
>> Ale teoretycznie na tym to polega - autoryzowany warsztat ma dostęp do
>> pomocy technicznej, konsultacji z inżynierami u producenta, różnych
>> wewnętrznych baz wiedzy.
>> Oczywiście wszystko brzmi pięknie, ale w praktyce rozbija się o to że np.
>> nikt tam nie jest na tyle biegły w angielskim żeby zrobić z tego użytek.
>> Albo nikomu się nie chce, bo przecież każdy mechanik jest najlepszy na
>> świecie, a jak do tego pracuje w ASO, to już w ogóle elita elit.
>
> Chyba tylko we własnym mniemaniu.
>
>> Czasami zdarza mi się naprawiać samochody którym ASO
>> nie dało rady, to wiem o czym mówię ;)
>
> Powszechnie wiadomo że "fachowcy" z ASO są od wymiany płynów
> ustrojowych, klocków hamulcowych i innych popierdółek wymuszanych
> przez gwarancję. Jak jest problem prawdziwy a gwarancji nie ma
> jedzie się do fachowca a nie do ASO.
> Kiedy problem objawi się na gwarancji to potrzebna interwencja telewizji
> lub prawnika. ASO nie ma fachowców do poważnych napraw, ma tylko
> wymieniaczy podzespołów.
Gwarant nie może wymagać abyś wymieniał płyny ustrojowe
w określonym miejscu, może tylko wymagać abyś je wymienił
w odpowiednich interwałach. Możesz to zrobić nawet samemu.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.10.17 00:14 Tomasz Pyra
- 08.10.17 02:08 Poldek
- 08.10.17 08:42 s...@g...com
- 08.10.17 09:43 Kris
- 08.10.17 10:26 Budzik
- 08.10.17 10:28 LEPEK
- 08.10.17 15:04 Pszemol
- 08.10.17 15:04 Pszemol
- 08.10.17 15:04 Pszemol
- 08.10.17 17:56 s...@g...com
- 08.10.17 18:20 Tomasz Pyra
- 08.10.17 18:24 J.F.
- 08.10.17 19:29 Tomasz Pyra
- 08.10.17 20:03 J.F.
- 08.10.17 20:26 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo