  • Data: 2010-10-29 08:52:56
    Temat: Re: Włącznik światła - dioda niebieska - kilka pytań
    Od: "KonradN" <7...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Oj to mnie zmartwiłeś, nie wiedziałem że to aż tak niebezpiecznie? Rozumiem,
    że w gniazdku jest 230V i że przy montażu należy odłączyć korki :) ale nie
    sądziłem, że już po zamontowaniu może to być nadal niebezpiecznie?

    Zapewniam, że planowany efekt ma być nie tyle dresiarski co nowoczesny :)
    Mieszkanie ma delikatne oświetlenie LED, które świeci się w nocy właśnie na
    niebiesko. Chciałem w ten sam sposób skompletować również włączniki i stąd
    moje pytanie. Absolutnie nie chodzi o jakieś wiejskie UFO :)