  • Data: 2010-10-29 11:13:28
    Temat: Re: Włącznik światła - dioda niebieska - kilka pytań
    Od: "KonradN" <7...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cóż, DGCC. Ja bym tak sobie nie zrobił, ale co kto lubi.
    > A sprawdzałeś, nie da się czasem kupić po prostu włącznika podświetlanego
    > na niebiesko?

    Najtańszy jaki znalazłem (a szukałem dobrze bo zarówno w Liroy,
    Prakitkierze, Castoramie, Obi, jak i na Allegro) kosztuje razem z ramką 50
    zł więc trochę sporo (zwłaszcza przy ilości kilku sztuk). Właśnie w tym jest
    problem, że wszystkie w przystępnej cenie robią z neonówkami, które świecą
    na czerwono, ewentualnie na żółto.