  • Data: 2020-06-13 21:55:22
    Temat: Re: Wkretarka bateria
    Od: Jingiel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-06-13 o 10:58, Jary pisze:
    > Możesz kupić 5szt. ogniw Li-ion 3,6V. Ale wersje 3.7V (popularniejsza)
    > też możesz włożyć, nawet wyjdzie jej to na zdrowie trwałością, bo będą
    > ciut niedoładowane do maxa. A tym ogniwom to wychodzi bardzo mocno na
    > zdrowie pod względem trwałości.
    > Tam jest oryginalny BMS, może nie zadziałać z nowymi ogniwami. Czasami
    > resetuje się po odłączeniu. Można wymieniać ogniwa bez odłączania
    > napięcia od tego balansera, albo kupić po prostu za 2$ nowy uniwersalny.
    > I lutować jak najbardziej można, tylko potrzebny duży grot z dobrą
> [...]

    https://allegro.pl/oferta/wklad-parkside-18v-18650-l
    i-ion-bateria-x0172lib-8766092008?utm_feed=aa34192d-
    eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_me
    dium=cpc&utm_campaign=_DIO_pla_dom_narzedzia&ev_adgr
    =Akcesoria+i+osprzęt&gclid=CjwKCAjw8pH3BRAXEiwA1pvMs
    SBaZC7M6ymg_OIRN7EdRyF-29WmX1yeDzByy99K55l0oVoclGT5l
    RoCn1wQAvD_BwE