  • Data: 2004-07-30 17:10:31
    Temat: Re: Wirusy i wspolpraca z Providerami
    Od: w...@i...pl (Bartosz Waszak) szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Anczura <s...@k...org> napisał(a):

    > Może coś przegapiłem w watku, ale czy to oznacza, że nikt by się nim poprawnie
    > nie zajął, o ile nikt nie poruszyłby tematu na publicznym forum?

    nie to oznacza, że zająłby się, ale by dłużej to potrwało. Obecnie trwa
    reorganizacja działu abuse, ze względu na ilość zgłoszen jaka
    przychodzi. W związku z tym powstaje wydzielona komórka zajmująca się
    abuse, która przejmie obsługę zgłoszeń od administratorów sieci. Co
    powinno usprawnić obsługę zgłoszeń.

    Bartosz Waszak <w...@i...pl>
    nic-hdl: BW175-RIPE
    Network Administrator