  • Data: 2012-03-26 18:20:47
    Temat: Re: Wirtualna karta muzyczna dla krosowania VoIP
    Od: J K <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > W kazdym razie, gdy takiego Klienta znajdziesz, to konfigurujesz jedna
    > linie dla Skype, druga dla operatora X czy Y, dzwonisz tu i tu i
    > zestawiasz konferencje.

    Dzieki za pomoc Wam koledzy! jestem podpora dla kalelki
    intelekualnego(Y Skype) - to wiem da sie da sie!
    napisalem skrytpty typu skype->voip (typu send message(WM_SKYPE,
    (ulong) tu rodzina,(ulong) nie kumam nic);
    Mnie chodzilo o te karty virtualne;
    I Wy ludziki spier######cie od operatorow i korzystajcei z VOIPow
    Przykladowo:5 groszy/swiat/1/60 sekundowe roziczanie (operator X)

    t.