  • Data: 2014-03-11 22:00:51
    Temat: Re: Winny choc mial_zielone - 130km/h w centrum miasta
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale ciekaw jestem skad ta "calkowita wina" - rzetelna analiza wypadku,
    > sad sie tak oburzyl na 130, ze musial tak podkreslic, zeby wyroku nie
    > obnizyc, czy o odszkodowanie sie rozchodzi - a tu juz ponad milion
    > wchodzi w gre ...

    A ja jestem ciekaw, jak można tego nie rozumieć...
    Jechał jak miał wolne, z zza innego auta wyjechał jadący jak wariat merc,
    jechał tak szybko, ze nie zdazył wychamować i walnął.
    Czego potrzeba wiecej, aby jadacy 130 w miescie został uznany za winnego?

    > bo pas sie przejezdza szybko.

    Pewnie z predkoscią merca...

    > Ale minelyby sie w bardzo malej odleglosci. Ten z merca jadac 70
    > pewnie by sklal ... a kierowca opla zasluzylby na okreslenie "jak
    > dalej bedzie tak jezdzic, to kiedys bedzie mial wypadek".

    A skad wiesz ze w małej?
    Zreszta pewnie kierowca opla takiego kierowca zwyczajnie by zauwazył i nie
    prazejezdzał.

    > A wtedy co - wina calkowita tego drugiego, bo jechal 130 ?
    > Niby tak, bo jakby jechal 70 to by sie o metr, ale mineli..

    Dla bezpieczenstwa wszystkich przyjmijmy ze 130 w miescie to proszenie sie
    i wypadek, ktorego jest sie sprawca.