  • Data: 2014-03-12 00:41:43
    Temat: Re: Winny choc mial_zielone - 130km/h w centrum miasta
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 11 Mar 2014 22:10:48 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    > W dniu 2014-03-11 21:46, J.F. pisze:
    > (...)
    > Spoko, taki chyba większy i myszom było wygodniej. Zapomniałeś
    > np. o naszych Odrach.

    Nie byly eksportowane na zachod.

    > Kto miał się do czego przyzwyczaić?

    Ludzie.

    > Widzisz, z jakiego zdegenerowanego internetu korzystasz? Mało że nie
    > masz pliterek, to jeszcze żadnej pomocy w zakresie innych języków.

    istotnie zdegenerowany jakis ... no ale coz, taki jest.

    > No, ale jak nie używasz poprawnie polskiego, to po co Ci reszta?
    > Jakoś sobie poradzisz...

    Lepiej bym sobie poradzil, gdyby mi nie przeszkadzali :-P

    > Nie osłabiaj mnie - potrafisz korzystać z polskich znaków
    > diakrytycznych? Robisz 'nam' laske czy łaskę?
    > Jak aplikacja sobie nie radzi z opisywanym 'problemem' to
    > sobie ją daruj, a nie używaj jako głupiego argumentu.

    akurat w tej kategorii konkurencja niewielka.

    > Zapewne z ASCII doskonale odróżni Laske od Łaskę
    > i Sadowa od Sądowej. Tak, napieraj...

    No wlasnie - wszystkim innym mozna wpisac Laski, a wyswietli i Laski i
    Łaski. A osmand nie - w tym ustawieniu wszystko wyswietli jako Laski.
    Znow ktos wyszedl przed szereg ... a uzywanie narodowych klawiatur w
    nawigacji jest po prostu niewygodne.

    > Nie tylko polskich i jest to zaprzeczeniem Twoich teorii.

    Poczekaj az zlikwiduja ... przeciez i oni ida z czasem, postepem i
    osiagnieciami ... ba, sa awangarda internetu.
    Na razie zlikwidowali szukanie w grupach.

    J.