  • Data: 2014-03-11 20:39:42
    Temat: Re: Winny choc mial_zielone - 130km/h w centrum miasta
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 11 Mar 2014 18:39:57 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    > W dniu 2014-03-11 16:58, J.F. pisze:
    > (...)
    > Nie ma z tym problemu - tradycyjny czy uproszczony? :P

    No jak, ***, uproszczony ? Dlaczego uproszczony, co to, ubiegly wiek,
    zebysmy sie mieli ograniczac ?
    Prawdziwy, pelny, z chinskimi literami :-)

    P.S. Chiny ponoc ograniczyly dopuszczalne imiona do zestawu 13 tys
    znakow. Urzednicy tez maja komputery i musza wpisywac.

    > Świetne uzasadnienie - Ty nadal nie możesz?

    > Zależy jakie komputery, zresztą jak sięgam pamięcią to
    > w takich domowych i firmowych jak była potrzeba użycia
    > znaków diakrytycznych to się je jednak stosowało.

    Komputery sa jednak troche starsze.

    > Jaki masz problem?

    a tak jakos nie wiem gdzie jest to ü na klawiaturze ...

    > Jak masz problem to przełącz na taką jak trzeba - naprawdę nie
    > boli. A jak nie ma takiej możliwości to i tak można sobie poradzić.

    Przelacz na rosyjska i wpisz Moskwa po ichniemu ...

    > Aha, czyli sugerujesz, że wersje zlokalizowane, unicode itd. to
    > zło, ponieważ Tobie jest wygodnie z ASCII i chciałbyś świat
    > komunikujący się w takim uniseksie? Nawet Linux z tego wyrósł...:P

    Glupie nasladownictwo, a teraz wszyscy maja problemy :-P

    W przypadku Niemcow i Francuzow to takie male ustepstwo ...

    > A że problemy pewne są... Cóż, to jest postęp...

    A podobno to tylko socjalizm specjalizowal sie w rozwiazywaniu
    kluczowych problemow ... nie znanych w innych ustrojach.

    J.