  • 21. Data: 2012-03-23 19:49:33
    Temat: Re: Windows Phone - podobno jest nudny
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości news:20120322102744.48432e9c@babcia-workstation...

    > Dodatkowo jeśli trzeba i nic już nie działa to
    > po VNC czy za pomocą TeamViewer-a (ale tu uwaga bo do zastosowań
    > komercyjnych płatny) można skorzystać zdalnie z desktopa.

    Ja bym doradzal to czego ostatnio sam uzywam :) Kosztowalo grosze jesli
    dobrze pamietam.
    Nazywa sie Jump Desktop (RDP & VNC) i jest w Androidowym Markecie.
    Dziala zadziwiajaco dobrze, zreszta sprawdz sam bo jest tez i wersja
    bezplatna. Komercyjnie tez mozna uzywac jednej i drugiej wersji :)
    Dla mnie lepszy od TeamViewera

  • 22. Data: 2012-03-23 20:07:24
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-03-20 22:27, atm wrote:
    > Temat WP ostatnio dosc mocno jest walkowany... w sumie zachecilo mnie to
    > do przeczytania kilku starszych i nowszych niusow.
    > Wracajac do tego czy WP jest nudny:
    > http://simblog.pl/windows-phone-malo-pasjonujacym-sy
    stemem

    Gdyby ktos chcial miec marna namiastke WP na swoim skrzypiacym sprzecie:
    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=140
    2534