  • 11. Data: 2012-03-21 06:14:39
    Temat: Re: Windows Phone - do niedawna sledzil uzytkownikow?
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-20 23:08, atm pisze:
    > Jak nie jak tak:
    > http://simblog.pl/wp7-sledzi-swoich-uzytkownikow-na-
    kazdym-kroku-i-nawet-o-tym-nie-informuje

    > Jesli dopiero Mango zlikwidowalo sledzenie to Microsoft dosc dlugo
    > szpiegowal uzytkownikow:
    > simblog.pl/windows-phone-mango-juz-nie-sledzi-swoich
    -uzytkownikow

    no ciekawe, ciekawe - oczywiscie to wszystko w trosce o dobro
    uzytkownikow ;)

    Ach ci zli developerzy z zylka podejrzliwosci - znowu zepsuli caly
    misternie uknuty plan przez M$

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 12. Data: 2012-03-21 07:56:34
    Temat: Re: Windows Phone - podobno jest nudny
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > "Waldek Godel" <n...@y...org> wrote in message
    > :-)

    Ty mi powiedz jak na ipadzie wygląda internet, czy wszsytkie standardy są
    obsługiwane jak np. flash ?? pytam serio.
    Myślę nad tabletem do obsługi internetu ale muszę mieć obsługę wszystkiego w
    tym flasha.

    Przy okazje, czy jakaś firma wypożycza tablety w ramach testu ? i jak pasuje
    to podpisuję umowę a jak nie to papa ...

  • 13. Data: 2012-03-21 20:54:09
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości

    > Ty mi powiedz jak na ipadzie wygląda internet, czy wszsytkie standardy
    > są obsługiwane jak np. flash ?? pytam serio.
    > Myślę nad tabletem do obsługi internetu ale muszę mieć obsługę
    > wszystkiego w tym flasha.

    Galaxy Tab P1000 wszystkomajacy, dziarsko daje sobie rade i dlugo trzyma
    bateria :)
    Mysle ze ten nowszy juz nie bedzie taki kozak.

  • 14. Data: 2012-03-21 23:27:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <s...@s...net> wrote in message
    > Pszemol nabazgrał(a):

    > Ty mi powiedz jak na ipadzie wygląda internet, czy wszsytkie standardy są
    > obsługiwane jak np. flash ?? pytam serio.

    Z tego co mi wiadomo Apple ignoruje Adobe Flasha.
    Wspiera jednak HTML5, który natomiast nie wszystkie witryny wspierają
    i pewnie dużo wody w Wiśle upłynie zanim wszystkie zaczną wspierać.

    > Myślę nad tabletem do obsługi internetu ale muszę mieć obsługę wszystkiego
    > w tym flasha.

    Jeśli nic się nie zmieniło w 3-ciej generacji, a nie widzę powodu aby się
    zmieniło,
    to raczej popatrz na tabliczki Samsunga lub ASUSa bo iPad Cię nie zadowoli.

    > Przy okazje, czy jakaś firma wypożycza tablety w ramach testu ?
    > i jak pasuje to podpisuję umowę a jak nie to papa ...

    U nas, w USA, w każdym większym sklepie elektronicznym te urządzenia
    są wystawione w sklepie dla ludzi i podłączone lepiej lub gorzej do netu
    więc można się pobawić. Produkty Apple są dostępne podłączone do
    netu w sklepach Apple i w sieciach sklepów AT&T. Czy te standardowe 30
    dni próbne jakie AT&T oferuje dla wszystkich telefonów w abonamencie
    obowiązuje również dla tabliczek z modemem komórkowym to nie wiem
    - zresztą USA Cię pewnie nie interesuje.

  • 15. Data: 2012-03-22 09:08:32
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-03-21, o godz. 08:56:34
    "Chris" <s...@s...net> napisał(a):

    > Ty mi powiedz jak na ipadzie wygląda internet, czy wszsytkie
    > standardy są obsługiwane jak np. flash ?? pytam serio.

    Apple flasha nie zna i go nie ma. No i w sobotę na iPadzie nie byłem w
    stanie w Praktikerze pokazać o który kwiatek z katalogu chodzi bo miał
    wstawki flashowe.

    > Myślę nad tabletem do obsługi internetu ale muszę mieć obsługę
    > wszystkiego w tym flasha.

    W iPadzie nie masz. Czyli odpada.

    > Przy okazje, czy jakaś firma wypożycza tablety w ramach testu ? i jak
    > pasuje to podpisuję umowę a jak nie to papa ...

    Raczej nie spotkałem się z czymś takim. Idź do Mediamrktu czy do salonu
    operatora komórkowego i pobaw się wystawionymi modelami.

    Ja zamiennie używam iPada i Galaxy Tab-a. Częściej tego drugiego
    właśnie ze względu na flasha. W sumie poręczniejszy bo mniejszy -
    akurat mieści się pionowo w dłoni. iPad służy głównie do sprawdzania
    czy coś się wyświetla prawidłowo plus gdy trzeba więcej pisać bo ma
    wygodniejszą klawiaturę ekranową. Wadą iPada jest zamknięty system -
    każda aplikacja ma swój własny kontener na dane - nie ma czegoś takiego
    jak dostęp do filesystemu. Poza tym brak slotu na karty - ja np. mam
    kilka kart z różnymi danymi. Np. jak gdzieś daleko jadę to w Tabie
    ląduje wcześniej przygotowana karta z filmami i muzyką dla dzieciaka i
    córka może w trasie sobie oglądać. A ja mam swoje dane bezpieczne na
    innej karcie.

    Zdrówko

  • 16. Data: 2012-03-22 09:13:49
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > Z tego co mi wiadomo Apple ignoruje Adobe Flasha.
    > Wspiera jednak HTML5, który natomiast nie wszystkie witryny wspierają
    > i pewnie dużo wody w Wiśle upłynie zanim wszystkie zaczną wspierać.

    Zobaczył byś jakie są warunki tworzenia portali które mają np. dotacje z
    Unii :) załamał byś się :)

    > Jeśli nic się nie zmieniło w 3-ciej generacji, a nie widzę powodu aby się
    > zmieniło,
    > to raczej popatrz na tabliczki Samsunga lub ASUSa bo iPad Cię nie
    > zadowoli.

    Mi nie potrzeba wodotrysków tylko sprawnej obsługi neta, po prostu pracuję
    prywatnie przy obsłudze stron i muszę mieć podgląd czy coś się nie wali a
    cześć rzeczy które się zamieszcza wbrew własnej woli (bo musi być) jest
    jeszcze we flashu :(
    Trzeba szeroko patrzeć na świat :) miałem Sony ale Braciak mi zawinął bo
    jemu bardziej potrzeby więc nawet się nim nie pobawiłem :)

> [...]
    > obowiązuje również dla tabliczek z modemem komórkowym to nie wiem
    > - zresztą USA Cię pewnie nie interesuje.

    Kupić w USA to nie problem ale nie o to chyba chodzi :) U nas w sklepach też
    są ale nie będę się logował jako administrator strony na swoje portale w
    sklepie zobaczyć czy wszystko działa :)
    Mam taką jedną aplikację gdzie mam cholerny suwak do zmiany oprocentowania i
    na żadnym mobilnym cholerstwie to nie działa, za się zaznaczyć ale nie
    przesuniesz i nie zmienisz .. obojętnie czy przeglądarka działa jako mobile
    czy jako desktop.

  • 17. Data: 2012-03-22 09:18:52
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

> [...]
    > ląduje wcześniej przygotowana karta z filmami i muzyką dla dzieciaka i
    > córka może w trasie sobie oglądać. A ja mam swoje dane bezpieczne na

    Dzięki, patrzyłem w MM jeszcze na Tab-a 7300, troszkę mniejszy i mi to
    wystarczy bo poręczniejszy ale przytykał się, obraz skakał i nie był płynny
    jak na leżącym obok 10.1 Karty pamięci by się przydały bo czasami potrzebuję
    coś wgrać na portal ale z tym pewnie dał by radę.
    Druga sprawa to faktycznie filmy czy inne zabawy dla dzieciaka na trasę ...
    są jakieś fajne holdery na zagłówek ? :)

  • 18. Data: 2012-03-22 10:27:44
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-03-22, o godz. 09:18:52
    "Chris" <s...@s...net> napisał(a):

> [...]
    > był płynny jak na leżącym obok 10.1 Karty pamięci by się przydały bo
    > czasami potrzebuję coś wgrać na portal ale z tym pewnie dał by radę.

    Ja mam 7 calowy P1000 z Androidem 2.3.6 w brandingu Ery i nie narzekam
    na płynność. Do wrzucania czegoś często korzystam z Dropboxa czy
    box.net - pliki z dowolnej stacjonarki w chmurę a potem z chmury na
    tablet. Dalej to już jak trzeba to albo FTP albo jakiś panel etc. Ważne
    jest właśnie to że plik nie jest przypisany do konkretnej aplikacji i
    jej kontenera jak w iOS. Przeglądarek WWW masz sporo - w tym Firefoxa
    czy różne wersje Opery. Dodatkowo jeśli trzeba i nic już nie działa to
    po VNC czy za pomocą TeamViewer-a (ale tu uwaga bo do zastosowań
    komercyjnych płatny) można skorzystać zdalnie z desktopa.

    > Druga sprawa to faktycznie filmy czy inne zabawy dla dzieciaka na
    > trasę ... są jakieś fajne holdery na zagłówek ? :)

    Moja na tyle duża że często chce sam trzymać (bo zamiast filmół
    jakieś kolorowanki i proste gry jej wrzuciłem) ale mam też uchwyt do
    zagłówka. O coś w tym stylu:
    http://allegro.pl/samsung-galaxy-tab-10-1-uchwyt-na-
    zaglowek-hr-vat-i2179794415.html

    ZTCP to jesteś z Warszawy - o ile chcesz sprawdzić to nic prostszego
    niż umówić się na jakieś piwo czy kawę i dam Ci Taba i iPad-a. Po
    weekendzie bo teraz ciut robota przygniata. ;-)

    Zdrówko

  • 19. Data: 2012-03-22 11:09:16
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 22 Mar 2012 09:08:32 +0100, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

    > Apple flasha nie zna i go nie ma. No i w sobotę na iPadzie nie byłem w
    > stanie w Praktikerze pokazać o który kwiatek z katalogu chodzi bo miał
    > wstawki flashowe.

    I to jest jedna z bardzo niewielu rzeczy, które cenię w produktach tej
    firmy - przyczynienie się do śmierci tego ścierwa internetu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "wszystkie Androidy razem wziete to blad statystyczny"- Paweł "robbo"

  • 20. Data: 2012-03-22 18:27:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Pszemol nabazgrał(a):

    > Zobaczył byś jakie są warunki tworzenia portali które mają np. dotacje z
    > Unii :) załamał byś się :)

    Co? Wymagają Adobe Flasha?

> [...]
    > Trzeba szeroko patrzeć na świat :) miałem Sony ale Braciak mi zawinął bo
    > jemu bardziej potrzeby więc nawet się nim nie pobawiłem :)

    Jeśli budujesz ludziom strony www to propaguj HTML5 zamiast Adobe Flasha!

    > Kupić w USA to nie problem ale nie o to chyba chodzi :) U nas w sklepach
    > też są ale nie będę się logował jako administrator strony na swoje portale
    > w sklepie zobaczyć czy wszystko działa :)

    Czemu nie? Potem wykasuj historie i będzie ok.

> [...]
    > i na żadnym mobilnym cholerstwie to nie działa, za się zaznaczyć ale nie
    > przesuniesz i nie zmienisz .. obojętnie czy przeglądarka działa jako

    Daj mi adres to Ci sprawdzę jak działa na iPhone 4 z iOS 5.01 :-)