  • Data: 2012-03-21 07:56:34
    Temat: Re: Windows Phone - podobno jest nudny
    Od: "Chris" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol nabazgrał(a):

    > "Waldek Godel" <n...@y...org> wrote in message
    > :-)

    Ty mi powiedz jak na ipadzie wygląda internet, czy wszsytkie standardy są
    obsługiwane jak np. flash ?? pytam serio.
    Myślę nad tabletem do obsługi internetu ale muszę mieć obsługę wszystkiego w
    tym flasha.

    Przy okazje, czy jakaś firma wypożycza tablety w ramach testu ? i jak pasuje
    to podpisuję umowę a jak nie to papa ...