  • Data: 2012-03-22 10:27:44
    Temat: Re: Windows Phone - podobno jest nudny
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-03-22, o godz. 09:18:52
    "Chris" <s...@s...net> napisał(a):

    > Dzięki, patrzyłem w MM jeszcze na Tab-a 7300, troszkę mniejszy i mi
    > to wystarczy bo poręczniejszy ale przytykał się, obraz skakał i nie
    > był płynny jak na leżącym obok 10.1 Karty pamięci by się przydały bo
    > czasami potrzebuję coś wgrać na portal ale z tym pewnie dał by radę.

    Ja mam 7 calowy P1000 z Androidem 2.3.6 w brandingu Ery i nie narzekam
    na płynność. Do wrzucania czegoś często korzystam z Dropboxa czy
    box.net - pliki z dowolnej stacjonarki w chmurę a potem z chmury na
    tablet. Dalej to już jak trzeba to albo FTP albo jakiś panel etc. Ważne
    jest właśnie to że plik nie jest przypisany do konkretnej aplikacji i
    jej kontenera jak w iOS. Przeglądarek WWW masz sporo - w tym Firefoxa
    czy różne wersje Opery. Dodatkowo jeśli trzeba i nic już nie działa to
    po VNC czy za pomocą TeamViewer-a (ale tu uwaga bo do zastosowań
    komercyjnych płatny) można skorzystać zdalnie z desktopa.

    > Druga sprawa to faktycznie filmy czy inne zabawy dla dzieciaka na
    > trasę ... są jakieś fajne holdery na zagłówek ? :)

    Moja na tyle duża że często chce sam trzymać (bo zamiast filmół
    jakieś kolorowanki i proste gry jej wrzuciłem) ale mam też uchwyt do
    zagłówka. O coś w tym stylu:
    http://allegro.pl/samsung-galaxy-tab-10-1-uchwyt-na-
    zaglowek-hr-vat-i2179794415.html

    ZTCP to jesteś z Warszawy - o ile chcesz sprawdzić to nic prostszego
    niż umówić się na jakieś piwo czy kawę i dam Ci Taba i iPad-a. Po
    weekendzie bo teraz ciut robota przygniata. ;-)

    Zdrówko