    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Windows Phone - pierwsze wrazenia
    Date: Sun, 25 Aug 2013 10:58:41 +0200

    On 2013-08-25 09:25, Trybun wrote:

    > Aż się wierzyć nie chce!.. No nic - dzięki za każde info. Tej Nokii to
    > już pewno nie kupię, bo niedawno kupiłem inny nowy, ale następny telefon
    > będzie z WP, tak że każda informacja na temat tego systemu jest cenna.

    Pisalem juz w ktoryms poscie tutaj, ze przyczyna tak szybkiego
    rozladowania byla najprawdopodobniej dzialajaca w tle nawigacja (badz
    inny program). Obecnie poziom rozladowania wynosi ok 1.5-1.8% na godzine
    wiec jest ok. L620 jest calkiem przyjemnym telefonem, wyswietlacz jak
    dla mnie troche za maly ale w zamian dostajesz dosc male urzadzenie.
    Przejrzalem wczoraj najlepsze darmowe aplikacje, bez problemu znalazlem
    youtube hd z mozliwoscia zapisywania video, cos a'la google maps dajace
    dostep do map satelitarnych i innych nalezacych do googla, cos na
    ksztalt google sky... Mysle, ze gdy dobrze sie poszuka to w mniejszym
    lub wiekszym stopniu da sie dogadac z WP. Tyle, ze w solidnym telefonie
    z Androidem np SGS2 wszystko to mialem i mam od dawna z wieksza swoboda
    wyboru, bardziej dopracowane z wieksza iloscia opcji konfiguracyjnych.
    Nadal nie znalazlem zadnego ficzera, ktory zachecilby mnie do
    przesiadki. Obecnie jest to dla mnie tylko ciekawostka do zabawy, po
    ktorej wroce do Androida.