    From: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Windows Phone 7 Mango - czy ktoś uzywa już na codzień?
    Date: Sat, 22 Oct 2011 12:40:02 +0200

    ALEX <c...@g...pl> wrote:

    > Do tego wystarczy dobry telefon, smartfon to coś więcej: platforma dla
    > aplikacji,

    O takim właśnie raku mówię. Cała religia urosła wokół marketów pełnych
    bezwartościowych programideł.

    > Ja tak mam.

    Gdyby jeszcze oprócz ciebie ktoś tak miał, to może by Nokia nie przerżnęła
    na rynku smartfonów. Widać nawigacja w telefonie nie jest istotna,
    jakkolwiek cudowne Nokia Maps by nie były. Zwłaszcza że Apostołowie
    przekonują, że liczy się ilość a nie jakość aplikacji.

    > Z tym że N8 to nie telefon.

    A niby co? Tablet? Nawet Nokia mówi, że to telefon, a ty dorabiasz
    ideologię.

    > Inaczej. Nie znam gościa, który raz poznawszy możliwości smartfona,
    > wróciłby do telefonu. Tak jak ja :-)

    A ja znam ludzi, którzy mają te "możliwości" w dupie, bo telefon im służy do
    dzwonienia a nie do trąbienia w samochodzie.
    Ja też do zwykłego telefonu nie chcę wracać, ale nie z powodu potencjalnej
    możliwości objawienia aplikacji powodujących orgazm jednym kliknięciem na
    Marketplace, tylko z powodu wygody i szybkości obsługi. Widzisz, Nokie
    Classic i E50 też miały pocztę i przeglądarkę, ale tragicznie kiepskie i
    niewygodne. A macany telefon okazał się jeszcze przyjemniejszy niż
    BlackBerry, nawet klawiatura ekranowa okazała się wcale nie gorsza od
    fizycznej.

    Przestańcie wmawiać ludziom, że milion aplikacji do pierdzenia jest do
    szczęścia potrzebny. Dla nikogo rozsądnego to nie jest priorytet