  • Data: 2011-10-22 15:29:23
    Temat: Re: Windows Phone 7 Mango - czy ktoś uzywa już na codzień?
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ALEX <c...@g...pl> wrote:

    > Bredzisz.

    ORLY? To ty mówisz, że dla ciebie smartfon to launcher dla fart apps.

    > Miliony ludzi tak mają.

    Jak mają? Że używają telefonu do nawigacji? Może w Chinach się z tego
    promila uzbierają miliony.

    > Smartfon matołku.

    Aha. Czyli Ipod Touch oraz Zune HD to też smartfony? Bo one też mają dostęp
    do marketu, wiesz?

    > Najpierw zdecyduj się się czego chcesz, potem dupę truj.

    Dobrze wiem, czego chcę. Dobrze też wiem, czego nie chcę: brzydkiego
    launchera do fart apps.