  • 21. Data: 2010-01-19 11:59:18
    Temat: Re: Windows Mobile - pogrzebane .....
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    zly pisze:

    > Czy to znaczy, że swoją Omnię muszę wyrzucić do kosza? Wg mnie jest
    > sprawna, więc proszę o odpowiedź.

    Alez twoja Omnia i moja Omnia jest sprawna. DO kosza zas wyrzucil
    Microsoft te niebywale zalety WM o ktorych to rozne Morki i inne trole
    wrzeszcza. A po ludzku ... wszystko co te trole uwazaly za swiete
    zostalo wyrzucone na smietnik. Taki cios w ich WMowe serduszka.

    Dla normalnych userow nie ma to zadnego znaczenia oprocz utraty szans na
    oprogramowanie i wsparcie.

  • 22. Data: 2010-01-19 12:02:43
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Michal Jankowski pisze:

    > Przyjmujemy zaklady ze to lipa?

    A jak konkretnie brzmi zaklad ?
    Windows Phone Seven jest pewny jak amen w paciezu.
    Beda chcieli pozenic Xbox Live, Silverlight, Zune , Marketplace i
    caly ten bajzel online a wszystko w "mocnym sprzecie".

    Pytanie zas co zrobia z tymi telefonami QVGA ? Odpuszcza ... beda
    ciagnac WMa jako druga noge ? .. to i tak nie wypali wszyscy przerzuca
    sie na tworzenie softu pod WPSa. W kazdym razie jest ciekawie.

  • 23. Data: 2010-01-19 12:10:02
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > Przyjmujemy zaklady ze to lipa?

    Jeśli to jest produkt, o którym mówiono na ostatnim MTS-e,
    to jest to efekt współpracy z Nokią.
    P.

  • 24. Data: 2010-01-19 12:13:02
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> writes:

    > A jak konkretnie brzmi zaklad ?

    Ja obstawiam, ze nieprawda jest, jakoby stare programy mialy przestac
    dzialac. Bedzie jakies "Old Windows Compatibility Mode" or something.

    Ale oczywiscie moge sie mylic, moze w ogole jest zalozenie, ze telefon
    sie kupuje jaki jest i juz zadnych programow nie doinstalowuje.

    MJ

  • 25. Data: 2010-01-19 13:04:41
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

> [...]
    > zostalo wyrzucone na smietnik. Taki cios w ich WMowe serduszka.
    >
    > Dla normalnych userow nie ma to zadnego znaczenia oprocz

    PRzepraszam, ale to gówno prawda.
    w iP gdybyś napisał program, i steve zamknie sklep - Twoja opinnia jest
    słuszna. JA i Ty mozemy pobierać oprogramowanie na WM, z niezależnych
    źródeł i w nich jest wiecej programów ( o 1000razy) niż w NIEZALEŻNYCH
    źródłach iP. Fakt ze następca moze być niekompatybilny, komplikuje życie
    nie nam użytkownikom, tylko producentom softu. Tak wiec to co piszesz,
    jest wierutnym sciemnianiem ludzi. Tak samo mozesz napisać ze jak ktoś
    ma thalie to po 10 latach od zakonczenia produkcji powinien ją oddać na
    złom, niezależnie od stanu technicznego i funkcji jaką owo auto mu
    spełnia. To głupota jest jakaś straszna.

    Zakładając ze masz racje co do tragedi związanej z brakiem programów na
    wm7, moze chciałbyś sie założyć czy szybciej wyjdzie automapa na WM7
    (zostanie uruchomiona) czy na iPhona?

    ToMasz

  • 26. Data: 2010-01-19 13:12:33
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    > a) calkowice nie kompatybilny na poziomie binarnym z istniejacym softem
    > pod WM, czyli de facto nowy system operacyjny.

    coz... doglebna zmiana systemu wymusza czasami zmiane api... inna
    sprawa, ze nie szlo by tego jakas emulacja zalatwic? w koncu kto jak
    kto, ale MS ma kod zrodlowy poprzednich WMow...

    > b) minimalne wymagania OpenGL 2.0 1GHz i WVGA. (hohoho)

    :O to jest zart :?

  • 27. Data: 2010-01-19 13:14:18
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ToMasz pisze:

> [...]
    > źródłach iP. Fakt ze następca moze być niekompatybilny, komplikuje życie
    > nie nam użytkownikom, tylko producentom softu.

    Ale producenci softu porzuca umierajacy rynek. W tym sensie jest to
    problem dla uzytkownikow WM 6.5. Aczkolwiek zaskakujace ze udalo sie
    stworzyc konkurencyjny sklep do Marketplace i to lepszy.

> [...]
    > złom, niezależnie od stanu technicznego i funkcji jaką owo auto mu
    > spełnia. To głupota jest jakaś straszna.

    Ale lapiesz ze po 10 latach nie ma juz szans na oryginalne czesci.
    Tak samo jest z softem... porzuci sie uschnieta galaz.

    > Zakładając ze masz racje co do tragedi związanej z brakiem programów na
    > wm7, moze chciałbyś sie założyć czy szybciej wyjdzie automapa na WM7
    > (zostanie uruchomiona) czy na iPhona?

    Ja stawiam ze na Androida wyjdzie przed wyjsciem na WM7 :)

  • 28. Data: 2010-01-19 13:16:02
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szymon von Ulezalka pisze:

    > coz... doglebna zmiana systemu wymusza czasami zmiane api... inna
    > sprawa, ze nie szlo by tego jakas emulacja zalatwic? w koncu kto jak
    > kto, ale MS ma kod zrodlowy poprzednich WMow...

    > :O to jest zart :?

    Nie, czysta prawda.

  • 29. Data: 2010-01-19 13:38:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl>

    >Ja obstawiam, ze nieprawda jest, jakoby stare programy mialy
    >przestac
    >dzialac. Bedzie jakies "Old Windows Compatibility Mode" or
    >something.

    Szczegolnie jesli sie doczytuje ze Windows Phone bylo juz
    prezentowane w wersji 6.5, znanej tez jako Windows Mobile 6.5 :-)

    > Ale oczywiscie moge sie mylic, moze w ogole jest zalozenie, ze
    > telefon
    > sie kupuje jaki jest i juz zadnych programow nie doinstalowuje.

    Watpie, bo to przeciez ma byc smartfon .. ale niewykluczone ze
    producenci oprogramowania popieraja MS :-)

    Zawsze mozna sprzedawac licencje OEM, przypisane do konkretnej
    sztuki sprzetu :-)

    J.

  • 30. Data: 2010-01-19 14:50:45
    Od: Morek <j...@g...pl>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > WIdze ze juz nauczyles sie ctrl+C i ctrl+V robic z portali z refleksem
    > szachisty no gratuluje.

    Zwal sobie konia jak kobiety wymiotuja na twoj widok parchu !