    From: ToMasz <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Windows Mobile - pogrzebane .....
    Date: Tue, 19 Jan 2010 14:04:41 +0100

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Alez twoja Omnia i moja Omnia jest sprawna. DO kosza zas wyrzucil
    > Microsoft te niebywale zalety WM o ktorych to rozne Morki i inne trole
    > wrzeszcza. A po ludzku ... wszystko co te trole uwazaly za swiete
    > zostalo wyrzucone na smietnik. Taki cios w ich WMowe serduszka.
    >
    > Dla normalnych userow nie ma to zadnego znaczenia oprocz

    > utraty szans na
    > oprogramowanie i wsparcie.

    PRzepraszam, ale to gówno prawda.
    w iP gdybyś napisał program, i steve zamknie sklep - Twoja opinnia jest
    słuszna. JA i Ty mozemy pobierać oprogramowanie na WM, z niezależnych
    źródeł i w nich jest wiecej programów ( o 1000razy) niż w NIEZALEŻNYCH
    źródłach iP. Fakt ze następca moze być niekompatybilny, komplikuje życie
    nie nam użytkownikom, tylko producentom softu. Tak wiec to co piszesz,
    jest wierutnym sciemnianiem ludzi. Tak samo mozesz napisać ze jak ktoś
    ma thalie to po 10 latach od zakonczenia produkcji powinien ją oddać na
    złom, niezależnie od stanu technicznego i funkcji jaką owo auto mu
    spełnia. To głupota jest jakaś straszna.

    Zakładając ze masz racje co do tragedi związanej z brakiem programów na
    wm7, moze chciałbyś sie założyć czy szybciej wyjdzie automapa na WM7
    (zostanie uruchomiona) czy na iPhona?

    ToMasz