  • 31. Data: 2010-01-19 21:21:09
    Temat: Re: Windows Mobile - pogrzebane .....
    Od: "Stefan.Burczymucha" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hj3tv1$6rq$...@i...gazeta.pl...

    > A co mnie obchodzi jakis Apple, mowimy o Windows Mobile i jego smierci.

    czlowieku, jakiej smierci. pozyjemy zobaczymy a na razie uskuteczniasz
    zabawe 'gdyby babcia miala wasy to by byla dziadkiem'

  • 32. Data: 2010-01-19 21:22:03
    Od: "Stefan.Burczymucha" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości grup

    > A to ze od 3 miesiecy wymieniano tu wszystkie rzekome zalety WM nad
    > Androidem i iphonem, ktore okazaly sie nic nie warte. Microsoft wyrzucil
    > je do kosza. O nic wiecej nie chodzi... poprostu owe "wirtualne zalety
    > wymieniane przez fanów WM okazaly sie zwyczajnym bezuzytecznym smieciem".
    > I po co bylo wojowac z Wujkiem Jankiem ktory mowil ,ze WM trafi na
    > smietnik i jest smierdzacym trupem.

    no juz sie nie powtarzaj. czasami tak trzeba.

  • 33. Data: 2010-01-19 21:26:55
    Od: "Stefan.Burczymucha" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci grup

    > Przyjmujemy zaklady ze to lipa?

    mysle, ze eldar z mobile-review.com nie pieprzylby glupot.

    sadze, ze wzieli to co naklepali dla zune hd (ktory bazuje na jadrze wince)
    i doklepali stuff zwiazane z tele.

  • 34. Data: 2010-01-19 21:28:26
    Od: "Stefan.Burczymucha" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "Szymon von Ulezalka" <s...@g...com> napisal w
    wiadomosci grup
    2g2000yqn.googlegroups.com...
    > :O to jest zart :?

    ale czemu? zune hd bangla na nv tegra.

  • 35. Data: 2010-01-19 22:37:58
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl>

    > Ale lapiesz ze po 10 latach nie ma juz szans na oryginalne czesci.

    Pierdoły. Jedziesz do autoryzowanego sprzedawcy, podajesz co dokładnie
    chcesz i za jakiś czas dostajesz.

    > Tak samo jest z softem... porzuci sie uschnieta galaz.

    Kiedy ?! Mamy rok 2010 a wymieniana tutaj AM jest sprzedawana z wersją dla
    Windows Phone Ed. 2003 a może i wcześniejszymi. Problem zmiany systemu
    oczywiście istnieje, ale dotyczy nie tylko WM. Alternatywne systemy dopiero
    raczkują to jeszcze nie miały okazji zestarzeć się. A nic cudownego nie
    oferują.

  • 36. Data: 2010-01-19 22:42:54
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Morek" <j...@g...pl>

    > Zwal ...

    Idź do chlewa

  • 37. Data: 2010-01-20 20:58:33
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:hj3vfb$cmk$1@inews.gazeta.pl:

> [...]
    > smieciem". I po co bylo wojowac z Wujkiem Jankiem ktory mowil ,ze WM
    > trafi na smietnik i jest smierdzacym trupem.

    Teraz jest WM6.x i na razie jego wszystkie przewagi na iphoneOs cały czas są
    aktualne. Jak M$ skasuje wszystkie programy z WM5/6, i porysuje wszyskie
    wyświatlacze smartphoną bez WM7 IphoneOS będzie najlepszy na świecie.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 38. Data: 2010-01-20 21:04:48
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> Odpowiedz na

    > Przyjmujemy zaklady ze to lipa?

    Wszystko wskazuje że to nie jest lipa, i WM7 natywnie nie bedzie obsługiwać
    starszych aplikacji. 7 ma być oparty na nowszym WinCE który też nie jest
    kompatybilny z wersją CE na której działa aktualny WM.
    Zerwanie z kompatybilnością wsteczną to jest strzał w kolano. Sądzę że w
    systemie tak jak w Win 7 pojawi się jakaś warstwa emulacji(albo na xda
    napiszą)która zintegruje z WM7 aplikacje z WM6. Bez tego marnie widze WM7.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 39. Data: 2010-01-20 21:08:30
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> Odpowiedz na

    > Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl>

    > Szczegolnie jesli sie doczytuje ze Windows Phone bylo juz
    > prezentowane w wersji 6.5, znanej tez jako Windows Mobile 6.5 :-)

    W 2011 ma wyjść WMVare Mobile. W WM7 nie trzeba będzie emulować sprzętu(bo
    ten będzie kompatybilny)a tylko biblioteki systemowe. Emulacja środowiska WM6
    na WM7 powinna obyć się wmiare bezboleśnie.
    Coś ala Wime... ?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 40. Data: 2010-01-20 21:14:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 20 Jan 2010 21:04:48 +0000 (UTC), Adramelech napisał(a):

> [...]
    > systemie tak jak w Win 7 pojawi się jakaś warstwa emulacji(albo na xda
    > napiszą)która zintegruje z WM7 aplikacje z WM6. Bez tego marnie widze WM7.

    Nikt nie wie jeszcze jakie będą zmiany. Jak ktoś jest onanistą biorącym
    kasę za pracę w państwowym molochu, tak jak ten oszołom co zaczął wątek to
    się goni po internecie i wstrząsa powietrze.
    A możliwości tu jest kilka. Nie pierwszy raz są spore niezgodności w nowych
    wersjach Windows Mobile. Było tak juz przy przejściu z PocketPC 2000 na
    PocketPC 2002, później na Windows Mobile 2003 i później na WM5 - sporo
    programów nie działało albo działało źle i wymagało przekompilowania albo
    przeróbek. I mimo to pojawiały się natychmiast nowe wersje.
    Na pewno ma byc w WM7 nowe UI - już samo to będzie wymagało zmian w
    programach. Rozsądne pytanie brzmi - co będzie oprócz tego.

    Plot jest sporo - m.in. o tym, że nie będą dopuszczalne żadne nakładki na
    UI, czyli wszelkie rozwiązania typu SPB Shell czy TouchFlo/Sense będą
    musiały zniknąć - co jest dosyć głupie. Mam też nadzieję, że proces
    idiotyzacji WM nie sięgnie poziomu iPoo. Na to wszystko trzeba będzie
    poczekać, aż będą jakieś konkrety. Przypominam, że zmiana kosmetyczna z
    WM6.1 na WM6.5 (bo to była zmiana kosmetyczna) miała wiele wersji
    pośrednich, a kończy to się na WM6.5.3 gdzie te zmiany idą najdalej.
    Kolejne ploty mówią o WM6.6 na Mobile World Congress za miesiąc, zapewne -
    jeżeli będzie - będzie krokiem w kierunku WM7. Rozsądnie jest poczekać i
    obserwować co się będzie działo.
    I nie dać się prowokować oszołomom, szkoda zaśmiecać listę. Już przez parę
    tygodni był spokój bez niego, teraz znów musicie dokarmiać.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel