  • 11. Data: 2010-01-19 09:52:24
    Temat: Re: Windows Mobile - pogrzebane .....
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Nex@pl pisze:

    > Świat idzie do przodu, to i WM się kończy. Stwierdzili, że lepiej zrobić
    > nowy gniot to i tak zrobili. A 95,98,ME,2k,XP,Vista,7 to co? :)

    A to ze od 3 miesiecy wymieniano tu wszystkie rzekome zalety WM nad
    Androidem i iphonem, ktore okazaly sie nic nie warte. Microsoft wyrzucil
    je do kosza. O nic wiecej nie chodzi... poprostu owe "wirtualne zalety
    wymieniane przez fanów WM okazaly sie zwyczajnym bezuzytecznym
    smieciem". I po co bylo wojowac z Wujkiem Jankiem ktory mowil ,ze WM
    trafi na smietnik i jest smierdzacym trupem.

  • 12. Data: 2010-01-19 10:23:18
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 19 Jan 2010 10:26:40 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > A co mnie obchodzi jakis Apple, mowimy o Windows Mobile i jego smierci.

    Umarł zanim narodził się nowy. A to dopiero.
    Człowieku znajdź sobie jakieś konstruktywne zajęcie.
    --
    marcin

  • 13. Data: 2010-01-19 10:57:10
    Od: K <...@...c>

    zly pisze:

    > Umarł zanim narodził się nowy. A to dopiero.
    > Człowieku znajdź sobie jakieś konstruktywne zajęcie.

    nie ma lepszej roboty niz nierobstwo w pkp ;] gdzie bedize mial wiecej
    czasu w pracy?

  • 14. Data: 2010-01-19 11:14:12
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    K pisze:

    > gdzie bedize mial wiecej
    > czasu w pracy?

    I po co zasmiesasz edukacyjny serwer news swoja glupota ?

  • 15. Data: 2010-01-19 11:32:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w
    > No to oficjalnie zapraszam na uroczysty pogrzeb Windows Mobile.
    > Oraz na chrzest "Windows Phone Seven" tyle ze
    >
    > Ale najfajniejszym zartem jest .... iz wielbieciele WM zostali na
    > lodzie. Microsoft porzucil wszystko.... i teraz iphonowcy i
    > Androidowcy moga sie smiec i wsiadac na ulubionego konika WMtroli
    > "a u was nie ma nawigacji" bo na Windows Phone Seven to nie ma
    > zadnego softu co za dziadostwo.

    No to co - przyjmujemy zaklady kiedy sie pierwszy pojawi ?

    Albo np ile ich bedzie na WP7, a ile na iPh 19 stycznia 2011.

    A swoja droga ... odwazny ruch ze strony MS.

    J.

  • 16. Data: 2010-01-19 11:33:17
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w

    > No to co - przyjmujemy zaklady kiedy sie pierwszy pojawi ?

    Sierpien, wrzesien LG Appolo ekran 3,7 cala 1280x800 1,3GHz Snapdragon
    W pazdzienriku HTC Obssesion WVGA i 1GHz Snapdragon.

    > Albo np ile ich bedzie na WP7, a ile na iPh 19 stycznia 2011.

    Mysle ze MS cos musi zrobic z QVGA to popularne modele. Chyba ze
    zostawia ten rynek dla badaOS czy Androida

  • 17. Data: 2010-01-19 11:39:49
    Od: Morek <j...@g...pl>

    Wyluzuj pryszczaty trollu !!!!!

    Gigant z Redmond nie przedstawił żadnej nowej informacji na temat
    Windows Mobile 7. Nie przeszkodziło to jednak w pojawieniu się kolejnych
    plotek na temat systemu operacyjnego firmy Microsoft. Najwyraźniej WM7
    pojawi się w dwóch wersjach Windows Phone Seven Business Edition (BE)
    oraz Windows Phone Seven Media Edition (ME).

    Wersja Windows Phone Seven Business Edition (BE) ma być ,,lekko okrojoną"
    wersją nowego systemu tak, aby partnerzy, producenci mogli dowolnie
    dostosować ją do własnych potrzeb. Ma zawierać ona zaawansowane
    możliwości w zakresie synchronizowania telefonu z komputerem klasy PC,
    innymi urządzeniami oraz pozwolić na współdzielenie plików pomiędzy
    kilkoma użytkownikami. Druga wersja, Windows Phone Seven Media Edition
    (ME) ma być "rewolucją" w dziedzinie mobilnych systemów operacyjnych.
    Najprawdopodobniej zobaczymy w niej integracje z serwisem Zune,
    streaming TV, wsparcie plików w rozdzielczości HD oraz Silverlight,
    Mediaroom, XBox Live, sieci społecznościowych: Facebook, Twitter.

    Microsoft pracuje na systemem GPS opartym na chmurze (ang. cloud
    computing) o nazwie Orion. Ma on w znaczącym stopniu podnieść wydajność
    GPS w telefonach Windows Phone.

    Miejmy nadzieję, że więcej informacji na temat Windows Phone Seven
    Business Edition (BE ) oraz Windows Phone Seven Media Edition (ME)
    uzyskamy na zbliżających się targach MWC 2010. Warto jednak zwrócić
    uwagę, że ostatnie plotki mówią o tym, że na targach ujrzymy WM 6.6, a
    nie wersją oznaczona numerem 7.

  • 18. Data: 2010-01-19 11:46:56
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 19 Jan 2010 10:52:24 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > ktore okazaly sie nic nie warte. Microsoft wyrzucil
    > je do kosza.

    Czy to znaczy, że swoją Omnię muszę wyrzucić do kosza? Wg mnie jest
    sprawna, więc proszę o odpowiedź.
    --
    marcin

  • 19. Data: 2010-01-19 11:57:23
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Morek pisze:
> [...]
    > pojawi się w dwóch wersjach Windows Phone Seven Business Edition (BE)
    > oraz Windows Phone Seven Media Edition (ME).

    WIdze ze juz nauczyles sie ctrl+C i ctrl+V robic z portali z refleksem
    szachisty no gratuluje.

  • 20. Data: 2010-01-19 11:57:44
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > A swoja droga ... odwazny ruch ze strony MS.

    Przyjmujemy zaklady ze to lipa?

    MJ