  • 1. Data: 2010-05-23 14:59:53
    Temat: Windows Media Center - jak to jest?
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    jak to teraz jest z Windows Media Center? Z tego co mi teraz wiadomo,
    to byla to osobna wersja Windows. A teraz znajduje, ze pobierz za
    darmo... freeware....Czyzby Microsoft odpuscil sobie zdzieranie
    haraczu?

    Czy jak mam swoj system Windows XP Prof. to moge MCE sobie sciagnac i
    zainstalowac?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-05-23 15:28:51
    Temat: Re: Windows Media Center - jak to jest?
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-05-23 16:59, a...@p...pl napisal (a):
> [...]
    > to byla to osobna wersja Windows. A teraz znajduje, ze pobierz za
    > darmo... freeware....Czyzby Microsoft odpuscil sobie zdzieranie

    Gdzie widziałeś coś takiego?

    > Czy jak mam swoj system Windows XP Prof. to moge MCE sobie sciagnac i
    > zainstalowac?

    Windows Media Center jest teraz częścią Windows 7 we wszystkich wersjach
    (oprócz wersji Starter), jest częścią Vista Home Premium i Utimate.
    Kiedyś był dostępny jako osobna wersja OS - Windows XP Media Center.
    Jeśli masz XP Pro to możesz zrobić upgrade do Visty albo Win7, ale
    raczej na pewno nie za darmo :)

  • 3. Data: 2010-05-26 14:08:29
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > był dostępny jako osobna wersja OS - Windows XP Media Center. Jeśli masz
    > XP Pro to możesz zrobić upgrade do Visty albo Win7, ale raczej na pewno

    Np. kupując update za 199zł w biedronce. LOL