  • Data: 2011-10-25 21:19:32
    Temat: Re: Wilgoc w samochodzie
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-25 13:29, DooMiniK pisze:

    > Witam serdecznie,
    > Jako że mieszkam w krajku, który raczej do suchych nie należy
    > (Irlandia, często wilgotność 70-80%) warto dbać o usuwanie
    > wilgoci - zarówno ze względów ekonomicznych, jak i zdrowotnych.
    >
    > W mieszkaniu udaje się to dość prosto - od elektrycznych urządzeń
    > po proste środki chemiczne absorbujące wodę.
    > W samochodzie niezbyt by się to sprawdziło - przy mojej dość
    > agresywnej 'wieśniackiej' jeździe płyn zebrany na spodzie pojemnika
    > szybko znajdzie się na podłodze...

    W sezonie mokro-zimowym, jak się na butach wnosiło zawsze trochę śniegu
    do auta, który się tam potem rozpuszczał miałem w poprzednim samochodzie
    (bez klimy) problem z parującymi szybami od środka.

    Rozwiązaniem okazało się wywalenie gumowych dywaników pod którymi było
    zawsze mokro - zamieniłem je na szmaciane. Jak ręką odjął.

    Można jakieś tam kombinacje robić - silikażel rozsypywać, czy stare
    gazety rozkładać i wyrzucać itp.
    Sprawdź jeszcze czy filtr kabinowy nie woła o wymianę.