  • Data: 2011-10-29 20:35:58
    Temat: Re: Wilgoc w samochodzie
    Od: DooMiniK <bachusmalpapostpl> szukaj wiadomości tego autora

    On 29/10/2011 17:42, Waldek Godel wrote:

    > Zieeeeeew.... Wiesz. Ja sobie z wilgocią radzę. Skoro mi nie wierzysz, to
    > może poczytaj sobie coś. Choćby pierwszy przypadkowy link z google
    > (naprawdę pierwszy link z google):
    > http://www.glazurnicy.pl/baza_wiedzy/porady/krok_po_
    kroku.html/325/Skad-sie-bierze-wilgoc-w-miesz/
> [...]
    > dopiero wtedy, gdy wilgoć ta nie jest w żaden sposób odprowadzana.
    > Następuje wtedy zjawisko kondensowania się pary wodnej na ścianach i innych
    > powierzchniach. Przyczyną tego rodzaju wilgoci jest niedrożna wentylacja
    > lub jej brak."
    > Dostałeś też kilka identycznych odpowiedzi. Chcesz rzeźbić w Callais -
    > twoja sprawa, twoje wyrzucone w błoto pieniądze, twój zmarnowany czas.
    > Jesteś jak socjalistyczny kraj, dzielnie zwalczający problemy nieistniejące
    > w innych krajach.
    >
    > A to tylko trochę fizyki z zakresu z podstawówki.

    Samochód używany codziennie, problem jest, więc pytam o inne możliwości,
    jak właśnie dodatkowo materiał higroskopijny, lub inna możliwość.
    Samochodem w PL jeździłem 10lat, nigdy nie miałem takich problemów
    (samochody też bez klimatyzacji). Jeszcze raz powtarzam, bo raczej
    Ty nie przyjmujesz do wiadomości, może jeszcze coś dodam, bo chyba
    nadal nie rozumiesz:
    - nie tylko ja mam taki problem, wsiadałem do kilku samochodów,
    które zalatują stęchlizną,
    - inny klimat - to czyni różnicę (idąc Twoim tokiem rozumowania, to
    raczej nie ja jestem niereformowalny, żeby ogarnąć problem globalnie,
    a nie lokalnie).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel