  • Data: 2009-01-19 17:10:49
    Temat: Re: Wildlife Photography of the year - ciekawostka
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mikolaj Machowski" napisał
    [...]
    > O ile zrozumiałem to w ogóle przypisywanie komuś autorstwa tego zdjęcia
    > to lekkie naciąganie faktów ;) Facet ustawił aparat, lampy,
    > fotokomórkę, szedł spać, a rano sprawdzał co jest na karcie.

    Właśnie.
    Się napracował.

    Wogóle cała ta historia jest podejrzana.
    Szczeliło lampami, a panterze nie świecą oczy. Wygląda jak przytulanka z
    Ikei postawiona w arboretum w Powsinie.
    Do tego - Snowstorm leopard, a facet nazywa sięWinter - dziiiiwny zbieg
    okoliczności, nieprawdaż ?
    I co on robił w Indiach ?
    I te śnieżynki, poklonowane jak nic.

    ; )