eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleWieści o torze w Bydgoszczy - niewesołeRe: Wieści o torze w Bydgoszczy - niewesołe
  • Data: 2012-06-18 13:05:59
    Temat: Re: Wieści o torze w Bydgoszczy - niewesołe
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-06-18 11:23, Marcin N pisze:

    > Zbudowano stadiony za 4 mld zł. Stadiony NIGDY na siebie nie zarobią i
    > nie pozwalają na ich użycie osobom z ulicy.

    I to oznacza ze warto wywalic kolejne setki milionow na tory?

    > Zwróciłem tylko uwagę, że za drobny ułamek tej kwoty dałoby się zbudować
    > dziesiątki torów, które mogłyby służyć wszystkim.

    Ale wiecej wszystkich chce stadionow.

    > Pokaż mi biznesplan stadionu narodowego
    > albo gdańskiego. Myślisz, że władze Gdańska przemyślały wydanie lekką
    > rączką 700 mln zł? Gdyby przemyślały - wydałyby najwyżej połowę tego,
    > albo i 1/3.

    Chlopie, w krakowku mamy 2 stadiony oddalone od siebie o kilkaset metrow
    (jeden 540 drugi 170mln). Kiedys mi sie obilo o uszy ze obydwa nie
    spelniaja jakichstam wymagan fifa czy innego uefa. Zadnego erła u nas
    nie bylo!
    I co ? To jest powod zeby w miescie wybudowac tor F1, 5 kartingowych i
    kilka offroadowych za publiczne (pozyczone) pieniadze ?
    Wolalbym zeby wsadzili do kolonii karnej tych z rady miasta co chcieli 2
    stadiony budowac.

    > Do najbliższego toru mam 200 km (Gdynia). Rynek błaga o tory. Wcale nie
    > tak wielkie jak poznański.

    Moze by tym zainteresowac Kulczyka albo tego typu ludzi ?

    > PZM sprzedał tor w Lublinie za około 10 mln - to pokazuje skalę kosztów.

    Co to pokazuje?!?
    PZM DOSTAL ta ziemie za frajer, teraz ja sprzedal za 10mln. Ile / czy
    ktos wzial w lape pewnie nigdy sie nie dowiemy.
    Oczywiscie moglo byc tak ze koszty utrzymania byly za duze dla pzm i
    musial sie pozbyc tej budowli. Moze koledzy z PZMot wyjasnia.

    > Ile można zarobić na torze kartingowym?
    > 20 zł za godzinę? 30? Niech średnia będzie 30. Niech średnio będzie to 4
    > godziny dziennie po 10 pojazdów. 300 dni w roku. Wychodzi około 360 tys
    > zł rocznie.

    Przychodu. Policz koszty, jakies tam oswietlenie, zusy, platne urlopy,
    etaty, kible, podatki itd

    > Dlatego tory nie powstają. Ale stadiony powstały. I to jakie! Najdroższe na
    świecie!

    No dobrze, powstaly, sa. Pieniedzy nie ma, torow nie ma.
    Jakos nie przypominam sobie by ktos protestowal (tylko Korwin-Mikke, ale
    on zawsze protestuje i nie ma poparcia) ZANIM wywalono gore kasy.
    Tym niemniej co REALNIE proponujesz zrobic, jak to sfinansowac itd
    Sorki za brutalnosc ale w archiwum znajdziesz fciul roznych szczytnych
    pomyslow i idei, ktore umarly smiercia naturalna.

    > Jeśli jednak powalczyć o dotacje z UE - pod pretekstem poprawy
    > bezpieczeństwa ruchu

    Dlaczego wiec jeszcze nie zlozono wniosku o dotacje ? Gdzie sa
    czlonkowie i dzialacze pzmot albo i nawet MC oraz stowarzyszenia na
    rzecz poszkodowanych w wypadkach komunikacyjnych ?

    > Zresztą tego
    > typu obiekty mogłyby być NON PROFIT - bo poprawiają bezpieczeństwo
    > ruchu! Nie muszą być prywatne. Jakoś wszyscy o tym zapominamy.

    Masz racje, ale powinny byc tak robione zeby przynajmniej zarabialy na
    swoje utrzymanie.

    pozdr
    newrom
    --
    Cos Jesus he knows me And he knows I'm right


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: