  • Data: 2012-06-18 17:39:41
    Temat: Re: Wieści o torze w Bydgoszczy - niewesołe
    Od: Norbi <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-18 16:28, masti pisze:

    > Ba! są kraje, które tory zbudowały i wywalają gigantyczną kasę by te
    > imprezy dostać i nie zawsze się udaje

    Ot - po prostu pusta dyskusja...
    PZM - nie wybuduje nic bo ma wszystko w D... - oni tylko sie podpinaja
    wszedzie i chca tylko kase za wszystko ze swojej strony nie dajac nic.

    Osoby prywatne nic nie wybuduja bo wszelkie procedury maja na celu
    zniechecenie kazdego a nie pomoc w kolejnej inwestycji...
    Chyba zeby jakis Abdul przyjechal i powiedzial - buduje tor to nagle w
    pol roku by sie dalo wszystko zalatwic - rodzimy biznes nie ma szans...

    Co do dochodowosci - popatrzcie co sie dzieje za granica - daleko nie ma
    Bzdura jest ze sie nie kalkuluje - Slovakaring zaczeli zalatwiac rowno z
    Pionkami - tor zyje, jazdy sa 7 dni w tyg, - obsadzone wszystkie dni.
    Ostatnio startowala tam WTTC np...
    Pionki porownywane sa do Tworek...

    Koszty duze i jesli ktos liczylby na zwrot w 2 lata to sie nie da -
    dlugoterminowo na pewno przyniesie to zysk...

    Poza tym kilka takich torow w PL na pewno przynioslo by inne korzysci -
    wieksza dostepnosc, wiecej szkolen nie tylko na motocyklach ale i
    samochodow - wieksze bezpieczenstwo na drogach - wystarczy policzyc ile
    kosztuje jedna ofiara wypadku, czy leczenie skutkow tegoz i latwo
    wychodzi ze naprawde tor to tanio wyjdzie...

    Ale coz - stadiony ponoc piekne - szkoda tylko ze mnie to nie bawi...

    Norbi
    BLACK XX'03