eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWielkosc samochodow w EuropieRe: Wielkosc samochodow w Europie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!peer02.iad.highwinds-media.c
    om!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.
    com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-
    a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 04 Dec 2013 23:20:44 +0100
    From: _Michał <m...@g...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.1.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wielkosc samochodow w Europie
    References: <1wkzas5onqn4t$.1qcz2qvn4qdm4$.dlg@40tude.net>
    <529d4429$0$2353$65785112@news.neostrada.pl>
    <1025m2v367fxc$.ap5npqnjytct.dlg@40tude.net>
    <l7k399$2le$2@node2.news.atman.pl>
    <s43skssbn7uu$.8splnbqtlzfk$.dlg@40tude.net>
    <l7k4in$8uq$1@node1.news.atman.pl> <17opzv8d67tdd$.dlg@p0li.z.dialoga>
    <529da109$0$2138$65785112@news.neostrada.pl>
    <l7k7k8$c6l$1@node1.news.atman.pl>
    <529da826$0$2173$65785112@news.neostrada.pl>
    <l7kbku$b11$2@node2.news.atman.pl>
    <529e6cff$0$2143$65785112@news.neostrada.pl>
    <l7mmq8$uv0$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <l7mmq8$uv0$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 85
    Message-ID: <529faabe$0$2185$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-69-64-149.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1386195646 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2185 89.69.64.149:58927
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 4878
    X-Received-Body-CRC: 3064018904
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2513435
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2013-12-04 08:49, Andrzej Lawa wrote:
    >> bardziej chodzi o to że można po czymś takim jechać szybciej, nie
    >> mówię że się trzyma drogi jak by płasko było, ale bywa przepaść
    >> pomiędzy samochodem gdzie musisz planować ze są tam koleiny i jeszcze
    >> woda w środku i może jeszcze w jakiś poślizg się wpadnie, albo aua-coś.
    >
    > No nie wiem, zawsze jak jadę przez Nową Wieś pod Pruszkowem, to wszyscy
    > w tych dużych, wypasionych brykach zwalniają do pełzania przy progach
    > zwalniających.

    same progi to już zależą od auta, koleiny te, dziury już trochę mniej
    najlepsze auto na progi jakim jechałem to:

    Renault Safrane, można było brać progi w zakrętach przy 130km/h
    a na prostej rekord to 140 km/h :)

    Drugi to Lancia K. - rekord ~140km/h

    trzeci Mazda Xedos 9.

    BMW 7 już jest bardzo słabe w tym, Vel Satis Initiale też średniawo
    oba koło 90km/h jeszcze spoko.

    mówię o progach gdzie się podwoziem nie przywali, tylko takie co koła
    dadzą radę.

    > A progi są dobrze wyprofilowane i można spokojne jechać z równo przez
    > całą miejscowość dodając tylko lekko gazu przed progiem.

    po skosie można by szybciej ;)
    a tak bardziej serio to chyba kamery z Mercedesoego MBC dały by radę.


    >> jedno z większych moich aut ma tendencje do wywalania tyłu przodem
    >> do mniej więcej 130km/h na suchym mimo że puste ma 2100kg - troszkę
    >> za kiepski napęd na tył i software oraz "za dużo" mocy.
    >> Drugie można było ustawiać bokiem przy dowolnych (testowałem celowo
    >> do 140km/h) prędkościach przy masie ~1650kg i było 100% sterowne,
    >> trochę gazu i wychodzisz ze wszystkiego.
    >
    > Co kto lubi... Ja z kolei mam prywatną drogę i przez całą poprzednią
    > zimę ani razu nie odśnieżałem ;) Tanie zimowe opony na przedzie,
    > wielosezonowe z tyłu, dodaję lekko gazu i jazda ;)
    >
    > Nie wiem, czy ciężkim, długim tylnonapędowym byłoby równie łatwo ;)

    Przednionapędóka na śnieg jest nieporównywalnie lepsza,
    a jak jeszcze jest szpera w standardzie mechaniczna, to już
    rakieta śnieżna się z tego robi.

    Tylnonapdówka nie ma żadnych szans, zresztą tu znowu BMW nie wie
    (tz. bardziej to oszczędzali) i w 7 jest jedno z gorszych rozwiązań
    jeśli chodzi o napęd.

    Subaru, renault, citroen, lancia, alfa to wszystko objedzie takie BMW.


    >> nie, tam się nie przydaje - ale nie jest tak że małe jest wygodniejsze
    >> "na korki" ani trochę, jest takie samo tylko się gorzej prowadzi.
    >> małe jest tylko lepsze do parkowania (jeśli ma wszystkie czujniki
    >> w standardzie) i niczego więcej.
    >
    > Jak jest jeszcze to coś małego i wyglądającego na rupiecia, to łatwiej
    > się wcisnąć :D

    Duże brudne z xenonami i halogenami - jeszcze łatwiej,
    redukcja do 2 przy 90km/h, i ryk silnika v12 - robi się pusto (serio) :)

    Chociaż ostatnio znajomy sobie dla jaj kupił safrane initiale
    i zobaczyłem jak to wygląda w korku prubując się przecisnąć,
    z zewnątrz przyśpieszanie 70->110, hamulec, gaz, 130, 70, 140, 50
    wygląda jak próba spowodowania wypadku, a bardziej to katastrofy
    lądowej.

    >> Za to w dużym nie wkurza stanie w korku - siedzisz sobie na kanapie
    >> w ciszy bez przeciągów i słuchasz muzyki :)
    >
    > No popatrz, mam to samo... Z tą poprawką, że stanie w korku wkurzałoby
    > mnie nawet w kamperze z kierowcą.

    Szkoda ze auta lat 90'nie mają radarów ;) a "kamery" są używane nie do
    znaków tylko odczytu jasności i jak lusterka ustawiać.

    trzeba się przerzucić na na roczniki 2002+ żeby to samo w korku
    jechało :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: