-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!peer02.iad.highwinds-media.c
om!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.
com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-
a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 04 Dec 2013 23:20:44 +0100
From: _Michał <m...@g...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.1.1
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wielkosc samochodow w Europie
References: <1wkzas5onqn4t$.1qcz2qvn4qdm4$.dlg@40tude.net>
<529d4429$0$2353$65785112@news.neostrada.pl>
<1025m2v367fxc$.ap5npqnjytct.dlg@40tude.net>
<l7k399$2le$2@node2.news.atman.pl>
<s43skssbn7uu$.8splnbqtlzfk$.dlg@40tude.net>
<l7k4in$8uq$1@node1.news.atman.pl> <17opzv8d67tdd$.dlg@p0li.z.dialoga>
<529da109$0$2138$65785112@news.neostrada.pl>
<l7k7k8$c6l$1@node1.news.atman.pl>
<529da826$0$2173$65785112@news.neostrada.pl>
<l7kbku$b11$2@node2.news.atman.pl>
<529e6cff$0$2143$65785112@news.neostrada.pl>
<l7mmq8$uv0$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <l7mmq8$uv0$1@node1.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 85
Message-ID: <529faabe$0$2185$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-69-64-149.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1386195646 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2185 89.69.64.149:58927
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4878
X-Received-Body-CRC: 3064018904
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2513435
[ ukryj nagłówki ]On 2013-12-04 08:49, Andrzej Lawa wrote:
>> bardziej chodzi o to że można po czymś takim jechać szybciej, nie
>> mówię że się trzyma drogi jak by płasko było, ale bywa przepaść
>> pomiędzy samochodem gdzie musisz planować ze są tam koleiny i jeszcze
>> woda w środku i może jeszcze w jakiś poślizg się wpadnie, albo aua-coś.
>
> No nie wiem, zawsze jak jadę przez Nową Wieś pod Pruszkowem, to wszyscy
> w tych dużych, wypasionych brykach zwalniają do pełzania przy progach
> zwalniających.
same progi to już zależą od auta, koleiny te, dziury już trochę mniej
najlepsze auto na progi jakim jechałem to:
Renault Safrane, można było brać progi w zakrętach przy 130km/h
a na prostej rekord to 140 km/h :)
Drugi to Lancia K. - rekord ~140km/h
trzeci Mazda Xedos 9.
BMW 7 już jest bardzo słabe w tym, Vel Satis Initiale też średniawo
oba koło 90km/h jeszcze spoko.
mówię o progach gdzie się podwoziem nie przywali, tylko takie co koła
dadzą radę.
> A progi są dobrze wyprofilowane i można spokojne jechać z równo przez
> całą miejscowość dodając tylko lekko gazu przed progiem.
po skosie można by szybciej ;)
a tak bardziej serio to chyba kamery z Mercedesoego MBC dały by radę.
>> jedno z większych moich aut ma tendencje do wywalania tyłu przodem
>> do mniej więcej 130km/h na suchym mimo że puste ma 2100kg - troszkę
>> za kiepski napęd na tył i software oraz "za dużo" mocy.
>> Drugie można było ustawiać bokiem przy dowolnych (testowałem celowo
>> do 140km/h) prędkościach przy masie ~1650kg i było 100% sterowne,
>> trochę gazu i wychodzisz ze wszystkiego.
>
> Co kto lubi... Ja z kolei mam prywatną drogę i przez całą poprzednią
> zimę ani razu nie odśnieżałem ;) Tanie zimowe opony na przedzie,
> wielosezonowe z tyłu, dodaję lekko gazu i jazda ;)
>
> Nie wiem, czy ciężkim, długim tylnonapędowym byłoby równie łatwo ;)
Przednionapędóka na śnieg jest nieporównywalnie lepsza,
a jak jeszcze jest szpera w standardzie mechaniczna, to już
rakieta śnieżna się z tego robi.
Tylnonapdówka nie ma żadnych szans, zresztą tu znowu BMW nie wie
(tz. bardziej to oszczędzali) i w 7 jest jedno z gorszych rozwiązań
jeśli chodzi o napęd.
Subaru, renault, citroen, lancia, alfa to wszystko objedzie takie BMW.
>> nie, tam się nie przydaje - ale nie jest tak że małe jest wygodniejsze
>> "na korki" ani trochę, jest takie samo tylko się gorzej prowadzi.
>> małe jest tylko lepsze do parkowania (jeśli ma wszystkie czujniki
>> w standardzie) i niczego więcej.
>
> Jak jest jeszcze to coś małego i wyglądającego na rupiecia, to łatwiej
> się wcisnąć :D
Duże brudne z xenonami i halogenami - jeszcze łatwiej,
redukcja do 2 przy 90km/h, i ryk silnika v12 - robi się pusto (serio) :)
Chociaż ostatnio znajomy sobie dla jaj kupił safrane initiale
i zobaczyłem jak to wygląda w korku prubując się przecisnąć,
z zewnątrz przyśpieszanie 70->110, hamulec, gaz, 130, 70, 140, 50
wygląda jak próba spowodowania wypadku, a bardziej to katastrofy
lądowej.
>> Za to w dużym nie wkurza stanie w korku - siedzisz sobie na kanapie
>> w ciszy bez przeciągów i słuchasz muzyki :)
>
> No popatrz, mam to samo... Z tą poprawką, że stanie w korku wkurzałoby
> mnie nawet w kamperze z kierowcą.
Szkoda ze auta lat 90'nie mają radarów ;) a "kamery" są używane nie do
znaków tylko odczytu jasności i jak lusterka ustawiać.
trzeba się przerzucić na na roczniki 2002+ żeby to samo w korku
jechało :)
Następne wpisy z tego wątku
- 05.12.13 08:40 Andrzej Lawa
- 05.12.13 08:48 Andrzej Lawa
- 05.12.13 09:05 Andrzej Lawa
- 05.12.13 13:00 Budzik
- 05.12.13 13:17 Andrzej Lawa
- 05.12.13 15:00 Budzik
- 06.12.13 05:37 _Michał
- 06.12.13 12:28 Andrzej Lawa
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=