-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
References: <pcs0v0$ptj$1@node2.news.atman.pl> <HBhIC.47527$jK6.11917@fx13.ams1>
<z1zjngiqgkgu$.144iwkqjzslup.dlg@40tude.net>
<AkpIC.123238$lj.57646@fx05.ams1>
<5af2b894$0$608$65785112@news.neostrada.pl>
<xbzIC.51033$hf4.32721@fx19.ams1>
<5af2cd36$0$692$65785112@news.neostrada.pl>
<beAIC.47743$jK6.4018@fx13.ams1>
<5af2d5ce$0$602$65785112@news.neostrada.pl>
<ZxBIC.75148$kJ2.72306@fx22.ams1>
In-Reply-To: <ZxBIC.75148$kJ2.72306@fx22.ams1>
Subject: Re: Wielkość kół w wielkich wywrotkach.
Date: Wed, 9 May 2018 14:37:57 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 23
Message-ID: <5af2eba7$0$31368$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.57.176
X-Trace: 1525869479 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31368 83.26.57.176:61003
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:40878
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Marcin Debowski" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:ZxBIC.75148$k...@f...ams1...
On 2018-05-09, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
>> Moze, ale na drodze jednak opona troche siada.
>> Idealny walec na plaskiej powierzchni ma pole styku zero, wiec pod
>> byle naciskiem sie kawalek rozplaszczy tak, ze cisnienia po obu
>> stronach bieznika beda rowne - plus/minus sztywnosc gumy.
>Ale ona zawsze trochę siada w bardzo szerokim zakresie ciśnień, no to
>jak to może być wyznacznikiem relacji? Mówisz nominalnie tyle, więc
>taki
>nacisk. Dam 50% więcej (przyjmując, że wytrzyma), też siądzie
>przeciez a
>reguła już się nie będzie zgadzać.
Alez bedzie. napompujesz 50% wiecej, to moze nawet nie zauwazysz, ale
splaszczenie na styku sie zmniejszylo, i powierzchnia styku mniejsza.
Opona w miare wiotka - cisnienia po obu stronach gumy musza sie
zgadzac.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.05.18 14:39 J.F.
- 09.05.18 15:46 Konrad Anikiel
- 09.05.18 16:10 J.F.
- 09.05.18 17:04 WM
- 09.05.18 17:17 J.F.
- 10.05.18 02:12 Marcin Debowski
- 10.05.18 02:18 Marcin Debowski
- 10.05.18 15:25 robot
- 10.05.18 16:22 WM
- 10.05.18 17:48 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
- Nieparzyste dmuchanie
- Klej "samopoziomujący"
- Kocioł CO po raz kolejny
- zapora Stronie Slaskie
- powodz
- Nie atom tylko fotowoltanika i elektroliza
- Test samoodkręcania nakrętek
- Budowlańcy pomóżcie
- wyciskanie/odlewanie hdpe. Co ma sens?
- Pomysł na czujnik przeciążenia siłownika.
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=