  • Data: 2011-09-28 22:36:12
    Temat: Re: Wielkopolska zamyka drogi dla TIR-ów
    Od: venioo <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-28 21:18, Marcin N pisze:

    > Jakie spłacanie? Jakie wnuki? Coś pomieszałeś.

    A te pieniadze na budowe to z biezacego budzetu ida? Czy kredytow? Bo ja
    slyszalem cos w mediach ostatnio, ze dlug publiczny rosnie z dnia na dzien.

    > Euro 2012 praktycznie nie kosztuje nas żadnych dodatkowych pieniędzy.
    > Owszem budujemy kilka nowoczesnych stadionów, ale to "przy okazji".

    Przy okazji czego? Jakby nie bylo Euro2012 to by za miliardy powstawal
    nikomu niepotrzebny stadion narodowy?

    > Nie powstaje ani jeden kilometr drogi wyłącznie na Euro. Na szczęście
    > Polska podeszła do tematu z głową. Gdy policzymy korzyści turystyczne,
    > jakie z Euro mogą wyniknąć - jest szansa nawet na tym zarobić.

    Historia krajow organizujacych Euro do tej pory zdaje sie przeczyc
    Twojej tezie. Od bardzo dawna na organizowaniu takiej imprezy zaden kraj
    nie zarobil.
    Korzysci turystyczne? JAKIE? Krotkoterminowe poprawienie finansow
    hotelarzy? Ci turysci nawet nie beda mieli za bardzo gdzie spac, bo baza
    hotelarska nie poprawila sie jakos drastycznie w ostatnich czasach.
    No chyba, ze myslisz, ze zalatwia sobie pokoj w agroturystyce pani
    Gieni, co ma problem z mowa w jezyku ojczystym, a co dopiero w jezykach
    obcych. Nie mowiac juz o platnosciach kartami platniczymi. A pojdz do
    kilku lokali gastronomicznych i sprobuj zamowic cokolwiek po angielsku,
    niemiecku, francusku lub wlosku. Najwieksza szanse masz na angielski. I
    to oceniam gdzies na poziomie 50% w zakresie podstawowym. Popros po
    angielsku, zeby Ci kelnerka opowiedziala cos o jakims innym daniu niz
    frytki z karty dan. :) To moze byc niezly ubaw :)

    --
    venioo
    GG:198909