  • Data: 2011-09-28 23:02:40
    Temat: Re: Wielkopolska zamyka drogi dla TIR-ów
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-28 22:36, venioo pisze:

    > A te pieniadze na budowe to z biezacego budzetu ida? Czy kredytow? Bo ja
    > slyszalem cos w mediach ostatnio, ze dlug publiczny rosnie z dnia na dzien.

    Co konkretnie budujemy na Euro? Wyłącznie na Euro.

    > Przy okazji czego? Jakby nie bylo Euro2012 to by za miliardy powstawal
    > nikomu niepotrzebny stadion narodowy?

    Przy okazji Euro sprężyliśmy się z budową obiektów, które zbudowane
    byłyby odrobinę później, ale to jest przyspieszenie rzędu tygodni (np.
    niektóre drogi).

    > Historia krajow organizujacych Euro do tej pory zdaje sie przeczyc
    > Twojej tezie. Od bardzo dawna na organizowaniu takiej imprezy zaden kraj
    > nie zarobil.

    Zgoda. Korzyści turystyczne jednak będą rozłożone na lata, bo ludzie,
    dla których Polska jest dzikim krajem - przekonają się, że to nieprawda
    i powiedzą o tym swoim znajomym. Efekt może być wymierny.

    > No chyba, ze myslisz, ze zalatwia sobie pokoj w agroturystyce pani
    > Gieni, co ma problem z mowa w jezyku ojczystym, a co dopiero w jezykach
    > obcych.

    Zabawne. Niedawno nocowałem w Niemczech w takim hotelu agroturystycznym.
    Właściciel (Niemiec) ani w ząb nie mówił innym językiem niż niemiecki.
    Po angielsku rozmawialiśmy przez jego 12 letnią córkę, która coś tam
    liznęła w szkole.