  • Data: 2009-02-03 22:19:21
    Temat: Re: Wielki Brat czuwa. Przynajmniej w UK.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Janko Muzykant pisze:

    > Tylko że to nie miało prawa działać :)
    > Latencja żarówki ograniczała częstotliwość do kilkudziesięciu Hz.

    La...co? Masz może przypadkiem na myśli bezwładność, hmm? ;->

    ATSD to czy sprawdziłeś w praktyce, czy to nie działa?

    Bezwładność bezwładnością, ale drobne zmiany jasności są - i są
    wykrywalne. Laikowi może się wydawać, że chodziło o żarówkę modulowaną
    od ciemności do pełnej jasności, podczas gdy w projekcie żarówka nigdy
    nie gasła, a same zmiany jasności były niedostrzegalne.

    http://www.jeybi.republika.pl/w1fototelefon.html