eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaWiększy akumulator do samochodu › Re: Większy akumulator do samochodu
  • X-Received: by 10.140.19.170 with SMTP id 39mr242220qgh.9.1433415845762; Thu, 04 Jun
    2015 04:04:05 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.19.170 with SMTP id 39mr242220qgh.9.1433415845762; Thu, 04 Jun
    2015 04:04:05 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    h15no216341igd.0!news-out.google.com!4ni181qgh.1!nntp.google.com!z60no229691qgd
    .1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Thu, 4 Jun 2015 04:04:05 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <mko3r4$rmd$1@node2.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.113.41.160;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 46.113.41.160
    References: <556962ff$0$8371$65785112@news.neostrada.pl>
    <mkbqf0$4ca$1@srv.chmurka.net> <mkhhn7$6sj$1@node1.news.atman.pl>
    <mkkv5g$oi4$1@node2.news.atman.pl>
    <556ead7a$0$27518$65785112@news.neostrada.pl>
    <mkmcum$4ba$1@node2.news.atman.pl>
    <8856082467$20150603101817@squadack.com>
    <mko3r4$rmd$1@node2.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <6...@g...com>
    Subject: Re: Większy akumulator do samochodu
    From: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>
    Injection-Date: Thu, 04 Jun 2015 11:04:05 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:682095
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu czwartek, 4 czerwca 2015 01:49:57 UTC+2 użytkownik ACMM-033 napisał:
    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości news:8856082467$20150603101817@squadack.com...
    > > Absurd. Rezystancje rozrusznika, szczotek, styków i przewodów są
    > > wyższe od Rwe nowego, w pełni naładowanego akumulatora. Poza tym -
    > > pobór prądu przez rozrusznik jest wielki tylko gdy rozrusznik jest
    > > jeszcze nieruchomy, w momencie gdy już zacznie się obracać, pobór
    > > prądu raptownie maleje.
    >
    > Pamiętam parametry rozrusznika od Skarpety - prąd jałowy - ok. 80A, prąd
    > pracy, ok. 300A, sporo, ale auto uciągnie, prąd zwarcia unieruchomionego,
    > ok. 450A. Przy pewnym poziomie mocnego rozładowania aku podbudzał się - duży
    > pobór prądu powodował spadek napięcia do poziomu, gdy elektromagnes
    > odpuszczał, wtedy napięcie szło w górę i elektromagnes znów łapał, wtedy
    > napięcie znów siadało, wtedy... i tak aż do puszczenia kluczyka, miało się
    > terkotkę.
    >
    > --
    > Spamerzy z telefonu: 814605413 222768000 616285002 845383900 224093185
    > 896510439 896126048
    > (ten ostatni palant, to mnie o 7:47 rano w piątek obudził)
    > (A ten przedostatni miał dla mnie "dobrą wiadomość", jehowita nawiedzony...)

    Coś Ci się pokiełbasiło. Trzy kilowatowe rozruszniki to są w ciężarówkach. Terkotka
    to się i dzisiaj zrobi. Ale tylko wtedy jak akumulator będzie prawie skrajnie
    rozładowany. A Syrenie było tak samo. Od Rw akumulatora zależy czy silnik odpali z
    rozrusznika. Jak podają na akumulatorze że prąd max 350A to nie jest to prąd zwarcia
    tylko prąd przy którym na zaciskach zostanie z 10V żeby prądu wystarczyło do
    zrobienia iskry.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: