  • 11. Data: 2012-02-28 18:09:57
    Temat: Re: Wiekowy sprzęt a przesiadka XP > 7
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/02/2012 18:07, kamil wrote:

    > Jak zwykle zależy gdzie i kogo zapytasz:
    >
    > http://store.steampowered.com/hwsurvey
    >
    > Windows XP 32 bit 17.26%
    > Windows XP 64 bit 1.21%

    http://www.w3schools.com/browsers/browsers_os.asp

    Nie widać tam ani 37%, ani wzrostu od grudnia.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 12. Data: 2012-02-28 18:10:29
    Od: kamil <k...@s...com>

    > Jak zwykle zależy gdzie i kogo zapytasz:
    >
    > http://store.steampowered.com/hwsurvey
    >
    > Windows XP 32 bit 17.26%
    > Windows XP 64 bit 1.21%

    Sięgając do nie-graczy:

    http://www.w3schools.com/browsers/browsers_os.asp

    Ani 47%, ani wzrost od grudnia.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 13. Data: 2012-02-28 19:09:29
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2012-02-28 15:56, Doxent pisze:

    > sens niewielki chyba ze instalujesz wersję o zmniejszonej legalności dla
    > celów edukacyjno-poznawczych. Kupowanie systemu gdy jego wartość
    > przekracza wartość sprzętu mija się z celem.

    Testowo 7 Ultimate jak najbardziej.
    Trzeba tylko nieco powyłączać usług pewnie i będzie grało.
    A i przy tym legalnie - nawet w firmie.
    Warunek? 90 dni testów
    A później 3x reset tegoż i po 360 dniach około zostaje reinstalacja.
    I sys nadal legalny

  • 14. Data: 2012-02-28 21:22:27
    Od: crush <c...@i...pl>

    W dniu 2012-02-28 20:09, dwr pisze:

    > Testowo 7 Ultimate jak najbardziej.
    > I sys nadal legalny

    Dyskusja ostra i bardzo dobrze. Stało się! Jest, chodzi i o dziwo -
    czysty system z podstawowym zestawem aplikacji: Firefox (15 kart
    jednocześnie), Thunderbird, Aimp, Aqq i Avira antywirus chodzi lepiej
    niż czyste XP z tym samym zestawem. Faktycznie był problem z ATI [x1300]
    załatwiony Mobility Modderem ze sterów Visty [działa jak dotąd
    stabilnie]. Wszystkie wytestowane dotąd usługi sieciowe działają. Indeks
    wydajności bez wyłączania żadnych standardowo włączonych usług wynosi
    3,3 zaniżone właśnie przez grafikę ale Aero działa bez lagów.

    Wniosek: Po latach śmigania na XP i bliższemu poznaniu 7 zapragnąłem
    czegoś więcej w dziedzinie user experience :) to właśnie było powodem
    przesiadki i sprowokowało ten temat. Skutek jest taki, że po kilku
    godzinach ani myślę wracać! Czeka mnie jeszcze przygoda z optymalizacją
    7 by nie marnować zasobów ale już na pierwszy rzut oka jest lepiej niż
    pod XP bo korzyści są a wad takiej migracji jak dotąd nie widać.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 15. Data: 2012-02-28 22:21:49
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    > Wniosek: Po latach śmigania na XP i bliższemu poznaniu 7 zapragnąłem
    > czegoś więcej w dziedzinie user experience :) to właśnie było powodem

    ja tak mialem ale po latach linuksa ;)

    a tak bardziej do rzeczy: czemu avira a nie np MSEssentials? szybkie
    toto, darmowe, proste w uzyciu...

    pozdrawiam
    szymon

    PS. jutro ma byc premiera bety windowsa 8- jest on, przynajmniej wg
    MSa, mniej wymagajacy niz win7 (w sensie: mniej np ramu zzera na
    starcie etc). moze warto sobie jego sprawdzic ;)?

  • 16. Data: 2012-02-29 00:14:32
    Od: "Jurek W" <j...@k...chip.pl>

    Użytkownik "crush" <c...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    > Witam,
    >
    > Pytanie jedno i dotyczące sensu przesiadki z Windows XP na Windows 7. Komp
    > to stary laptop Acer działający na Pentium M Dothan 1,7GHz i 2GB ramu DDR2
    > z niezależną grafiką ATI (ma swoją pamięć). Pytanie do tych, którzy robili
    > stawiali na tym Windows 7: Jak to chodzi? Jest sens? zostanie cokolwiek
    > wolnych zasobów na podstawowy zestaw aplikacji typu OpenOffice, Firefox,
    > Aimp i jakiś przyzwoity antywirus? Czy ten proc to uciągnie? Pytam na tej
    > grupie bo zasadniczo pytanie dotyczy sprzętu.

    Rewelacji raczej nie osiągniesz, ale fakt jest taki, że na niektórych
    starociach Windows 7 sprawdza się lepiej niż Windows XP ze wszystkimi
    poprawkami krytycznymi. Warunek konieczny - Twój "dziadek" musi spełniać
    minima określone przez Microsoft.
    Jurek W

  • 17. Data: 2012-02-29 00:59:15
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Szymon von Ulezalka" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości
    googlegroups.com...
> [...]

    ja tak mialem ale po latach linuksa ;)

    a tak bardziej do rzeczy: czemu avira a nie np MSEssentials? szybkie

    Zdaje się że Essentials sprawdza legalność systemu :)

  • 18. Data: 2012-02-29 15:24:05
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-02-28, o godz. 18:59:26
    "maX" <a...@i...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nawet na stacjonarnych kompach XP jest wciąż bardzo popularny, udział
    > XP w rynku to wciąż ponad 40%:

    XP jest nadal bardzo popularny w środowiskach biznesowych czyli tam
    gdzie uruchamia się 1-2 dedykowane aplikacje. Tam system wymienia się
    zwykle wymieniając sprzęt na nową generację.

    Zdrówko

  • 19. Data: 2012-02-29 15:52:19
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości news:20120229162405.31c563ed@babcia-workstation...

    > XP jest nadal bardzo popularny w środowiskach biznesowych czyli tam
    > gdzie uruchamia się 1-2 dedykowane aplikacje. Tam system wymienia się
    > zwykle wymieniając sprzęt na nową generację.

    Wymieniano by częściej, gdyby Vista/Win7 oferowały rzeczywisty postęp
    względem XP. Ale nie oferują.

  • 20. Data: 2012-02-29 15:55:00
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 29/02/2012 15:52, maX wrote:

> [...]
    > wiadomości news:20120229162405.31c563ed@babcia-workstation...

    > Wymieniano by częściej, gdyby Vista/Win7 oferowały rzeczywisty postęp

    Wymieniano by częściej, gdyby sprzęt przestawał wystarczać do pracy.
    Jeśli na 5-letnim komputerze Word i Excel działa pani Krysi z finansów
    dobrze, nikt nie będzie jej na siłę uszczęśliwiał nowym pudełkiem. Do
    tego dochodzą też problemy ze starszym oprogramowaniem czy sprzętem,
    które nie zawsze chcą pod 7 działać a ich wymiana kosztuje nieraz tyle
    co nowy samochód dla prezesa.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil