  • Data: 2011-03-04 18:23:53
    Temat: Re: Wiecie kto powoduje wypadki?
    Od: "kameleon" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ikqjtp$7vf$1@news.onet.pl...
    >W dniu 2011-03-04 11:17, J.F. pisze:
    > (...)
    >
    > Nie mam pojcia :) Dane o pieszych s z powietrza, podobnie jak
    > te o motocyklistach, gbsz analiz reszty rewelacji sobie
    > podarowaem. W sumie si nie dziwi takim 'rewelacjom' i 'faktom'
    > wyssanym z palca, skoro go udziela (z ca pewnoci udziela)
    > si do aktywnie na forach motocyklowych.

    Zamiast drzeć się bez argumentów, kto ma rację, proponuję pokój i przyznaie, że
    policyjne
    statystyki niczego nie wyjaśniają panom policjantom, bo to przecież oni za ten bajzel

    odpowiadają ;)

    Doktorek rozebrał nagą prawdę o społeczeństwie - zabijają jak drzewiej
    "jaśniepanowie"...
    paniusie w beemwicach. A skrucha? hehehe chyba na fotografii... jak były małe i miały

    mokro w majtkach. Edukacja tak, ale nie od najmłodszych lat. Edukować można w każdym
    wieku. Wiemy, że do dmuchanych policjantów organizmy biologiczne szybko się
    przyzwyczajają. Problem w tym, że glina w mieście na widoku musiałby symulować pracę.
    nas w Bielsku nie ma xD żadnego gliniarza... Dla kierowców miasto nie stanowi
    zagrożenia.
    Dla kierowców horror zaczyna się za progiem miast. Natomiast o bezpieczeństwo
    "biedaków" - pieszych, nikt nie dba. Mimo że to tylko oni płacą podatki. Reszta rżnie

    fiskusa jak się da. Oczywiście, można się pruć, że doktorek łże jak pies - ale wtedy,

    kiedy się chce ukryć fakt, że policja ABSOLUTNIE NIE PRACUJE. Te parę suszarek nie
    załatwia sprawy. Horror? W szpitalach w Wawie horror to codzienność. Weźmy Otwock,
    cała
    urazówka z powiatu xD... byście wiedzieli jak wyglądacie po wypadkach, ijak was to
    boli... po gabinetach was wożą w pozycjach "ręka noga mózg na ścianie"... Naprawdę,
    że w
    tym cholernym kraju nikt się tym nie zajmie. I odczepić się od doktorka. Ma rację.
    Angielskie przepisy, które nakazują zatrzymać się, kiedy widzisz klienta na przejści

    fajne. U nas sprawdziłyby się, gdyby buractwu zakazać jakiegokolwiek wyprzedzania w
    centrach miast. Ale co na to buractwo? W kontekście totalnego bólu i krzywdy mówienie
    tym, że wolno się jeździ do cioci na imieniny, to tylko wrzaski zasmarkanych
    małolatów z
    defektem narządu od myślenia. Naprawdę.. to się powinno skończyć. Ludzi można
    likwidować
    w cywilizowany sposób. Rząd pod trybunał, pod ścianę xd.. po zakapturzonym procesie
    ..
    pozdro internauci szkrabeusze xD...