  • Data: 2011-03-04 20:16:38
    Temat: Re: Wiecie kto powoduje wypadki?
    Od: Ra <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-03 17:21, neoniusz pisze:
    > Artykul, a wlasciwie wypowiedz lekarza troche sucharowata, ale dopiero
    > teraz na niego wpadlem. W kontekscie "predkosci na Siekierkowskim"
    > wydaje mi sie interesujacy.
    >
    > http://wyborcza.pl/1,82949,6828746.html
    >
    > "Z moich statystyk wynika: małolat w czarnej beemce z ciemnymi szybami
    > pod wpływem amfetaminy lub alkoholu trafia do szpitala (lub trafiają
    > jego ofiary) raz na dwa miesiące. Motocyklista, który kogoś zabił,
    > trafia się raz na pół roku. Natomiast, motocyklista, którego ktoś zabił
    > lub próbował zabić, trafia do nas dwa razy w tygodniu.

> [...]
    mogę potwierdzić, mnie średnio ok 15x / miesiąc próbuje przejechać jakaś
    kobieta na pasach, prkatycznie codziennie jak ide na lunch albo z pracy.
    Ona skręca w prawo ja już jestem mniej więcej w połowie pasów niby po
    jej lewej stronie w którą powinna akurat patrzyć czy cos nie nadjeżdża.
    No i to tak nie działa. Muszę ustępować