    From: Stachu Gdansk <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wiecie kto powoduje wypadki?
    Date: Thu, 03 Mar 2011 18:13:38 +0100

    Nie wiem jak to jest z wypadkami, ale z moich spostrzeżeń (jestem
    świeżym kierowcą) wynika, że najgorsi na drodze są kierowcy wypasionych
    suv-ów, którzy myślą że wszystko im wolno bo mają drogie i duże auto.

    Żeby nie było, nie mam nic do kierowców suv-ów ogólnie, ale obserwuję że
    niektórzy swoim samochodem dopieszczają swoje ego. Raz taki jeden chciał
    mi wtłuc bo mu zwróciłem uwagę żeby kierunkowskazów używał jak zmienia pas.