  • Data: 2023-11-23 19:04:04
    Temat: Re: Wiecie ile zdrożały opony?
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.11.2023 o 18:20, J.F pisze:

    > Ale teraz kupiles drogo czy nie kupiłes?
    Nie teraz nie musiałem kupować, kupiłem we wrześniu, teraz tylko
    sprawdziłem ceny na aledrogo.

    > Tak czy inaczej - teraz mozna podobnie drogo bardzo markowe opony
    > kupic w tym rozmiarze, albo inne sporo taniej.
    No właśnie o to chodzi, drogie opony były już drogie wcześniej, dlatego
    niektóre wręcz staniały, a z kolei tanie podrożały, może nie wszystkie
    ale akurat te tak.

    > Widac Triangle przestał robic ten jeden rozmiar.
    Z tego co wyczytałem to duża firma i robi kupę opon, może magazyny czyścili?
    Tyle że to wtedy wielu sprzedawców miało w podobnych cenach, tak jak
    teraz mają o >100% wyższe.
    Nieważne, inne nie zdrożały ale myślę że na razie, sankcje w końcu
    zadziałają.

    --
    Janusz