  • Data: 2023-11-26 22:30:39
    Temat: Re: Wiecie ile zdrożały opony?
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.11.2023 o 21:31, J.F pisze:

    > Spoko, kupisz inne :-)

    > A owszem. Ale sa i inne oferty.
    Możliwe, na razie poczekam jak się spiszą na śniegu, poprzednie miałem
    fatalne.
    Jak zdadzą egzamin to na następna zimę kupię na tylną oś.

    No i zapomniałem, ale i pogoda kiepska, sypało.

    > Triangle ciagle sa w sprzedazy, ale z tego co widze - R14 juz prawie
    > nie ma. Stad i cena wysoka.
    Nie analizowałem ale możliwe.

    > Tylko jesli przerwali produkcje, to moze faktycznie wyprzedaz byla ...
    > staroci.
    Też mi się tak wydaje, stąd taka cena, tylko co wszyscy sprzedawcy na
    aledrogo się zgadali ceną czy też jeden obniżył a za nim reszta.

    > My "Europejczycy" :-)
    > Ale chodziło mi o to, kto przez te sankcje ucierpi - a wiec i na kogo
    > sa to sankcje :-)
    >
    > Ale my Polacy, chyba na tym zarobimy ... bo jestesmy potentatem?
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Synthos
    > https://www.chemiaibiznes.com.pl/artykuly/synthos-st
    aje-sie-drugim-najwiekszym-producentem-kauczukow-w-e
    uropie

    > Czego to sie czlowiek nie dowie ...
    Ale jaja, nawet nie wiedziałem że jesteśmy takim potentatem, tzn Sythos,
    o ile ktoś ich nie wykupi. Ale miło się to czyta jak firma się rozwija i
    przejmuje sąsiadów.
    Z tego też może wynikać że ceny nie powinny wzrosnąć, no może lekko bo
    pewnie rosyjski kauczuk był tańszy a teraz nasi już prawie nie będą mieć
    konkurencji.

    --
    Janusz