  • Data: 2023-11-24 20:16:36
    Temat: Re: Wiecie ile zdrożały opony?
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.11.2023 o 12:51, J.F pisze:

    > To było pisac, ze sprawdzałes teraz ceny.
    No bo kolega mnie zaskoczył tym info i że akurat kupiłem to sprawdziłem
    swoje.

    > Ale skoro kupiłes dwie, to bedzie trzeba kupic kolejne dwie :-)
    No niestety, zobaczę co będzie na wiosnę.
    Żałuję teraz oczywiście że nie kupiłem kompletu, ale co zrobić, nie
    przypuszczałem że aż tyle pójdą do góry.

    > Ten jeden konkretny rozmiar, bo tu masz np 175/65R15 84 H
    > po 177 zl sztuka
    > https://allegro.pl/oferta/triangle-w175-65-r15-ta01-
    84h-21-13999980879
    Rok produkcji 2021, to dużo tłumaczy.
    Być może moje mają podobnie bo jak teraz patrzę to nie ma rocznika w
    moim zakupie, inny pisze z kolei że nie starsze niż 36miesięcy :(

    > A kupiles rocznik 2023 czy 2022? Moze i czyscili magazyn :-)
    Możliwe, jutro sprawdzę co na oponie pisze.

    > Tylko ze w tym rozmiarze na oponeo jest 29 różnych opon,
    > w cenie od 201 zl/szt.
    > Wiec jesli podrożały, to o ok 40zl/20% ...
    Czyli była wyprzedaż starych, na moje jazdy wystarczy.

    > Sankcje na Rosje, czy sankcje na nas ? :-)
    A to nie wiedziałem że jesteśmy potentatem w produkcji sztucznego
    kauczuku :)

    --
    Janusz