  • 11. Data: 2011-04-23 16:37:13
    Temat: Re: Kara grzywny dla kierowców po alkoholu - szok
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 23 Apr 2011 15:05:09 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > A jak zrobi to 'trzeźwy' to zapłaci max 500zł za spowodowanie zagrożenia
    > bla, bla i będzie wszystko w porządku.

    Wyjątkowo się z Andrzejem zgodzę.

    --
    ___________ (R)

  • 12. Data: 2011-04-23 17:25:23
    Temat: Re: Widzisz trzeźwego kierowcę na drodze? - UCIEKAJ!
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 23 Apr 2011 16:21:17 +0200, JanKo napisał(a):

    > Pijani kierowcy w 2010 roku byli przyczyną 248 wypadków śmiertelnych.
    > Resztę zabili ci trzeźwi.

    Jestem zawsze ciekaw, ile z tych przypadków pijanych kierujących to
    rowerzyści.

    --
    ___________ (R)

  • 13. Data: 2011-04-23 17:29:42
    Od: "jerzy.n" <j...@t...de>

    wiadomości news:c1.01.3QGxGb$0GX@mike.oldfield.org.pl...
    drobiazg...

    > Nikt sie nie przestraszy. Popatrz na cyferki - co akcja, to więcej
    > pijanych.
    > ROzwiązania obecne nie skutkują.
    Może Policja jest bardziej skuteczna , dopiero duża kasa za jazdę po pijaku
    i utrata prawka przemawia do ludzi .Porozmawiaj z tymi komu pijany kierowca
    zabił kogos z rodziny ,ja bym czekał na takiego gdy wyjdzie z wiezienia...

  • 14. Data: 2011-04-23 18:22:50
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-04-23 12:35, Ramzes wrote:
    > Cytuje:
    >
    > Zgodnie z obowiązującymi przepisami za tzw. jazdę po użyciu alkoholu - gdy
    > jego zawartość we krwi kierowcy wynosi od 0,2 do 0,5 promila - grozi zakaz
    > prowadzenia pojazdów do trzech lat, do 30 dni aresztu i do 5 tys. zł
    > grzywny; jeśli stężenie alkoholu przekracza 0,5 promila alkoholu kierowcy
    > grozi do 2 lat więzienia, utrata prawa jazdy na 10 lat i do 720 tys. zł
    > grzywny.
    >
    > 720 tys grzywny ??? Czy to błąd czy rzeczywiście tyle można dostac ?:)

    magiczny wyraz "do"... możesz więc dostać 10 tyś lub 250 tyś PLNów :P

  • 15. Data: 2011-04-23 18:31:45
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 23 Apr 2011 17:29:42 +0200, jerzy.n napisał(a):

> [...]
    > zabił kogos z rodziny ,ja bym czekał na takiego gdy wyjdzie z wiezienia...

    Policja i skuteczna? ROTFL. Jakby policja faktycznie chciała byc skuteczna,
    to by się pod wiejskimi dyskotekami uskuteczniała.

    --
    ___________ (R)

  • 16. Data: 2011-04-23 19:06:59
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > Policja i skuteczna? ROTFL. Jakby policja faktycznie chciała byc skuteczna,
    > to by się pod wiejskimi dyskotekami uskuteczniała.

    Tam akurat się nie da. Bo jak przypadkiem złapią syna sołtysa (który w
    tym czasie wódkę pije z miejscowym komendantem) to im premia poleci.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 17. Data: 2011-04-23 21:46:35
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-04-23 17:29, jerzy.n pisze:
> [...]
    > pijaku i utrata prawka przemawia do ludzi .Porozmawiaj z tymi komu
    > pijany kierowca zabił kogos z rodziny ,ja bym czekał na takiego gdy

    I nie zapomniej porozmawiac z rodzina goscia zabitego przez trzezwego
    kierowce. Rozumiem, ze ci powinni byc radosni i weseli?

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 18. Data: 2011-04-24 09:51:22
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    > Jestem zawsze ciekaw, ile z tych przypadków pijanych kierujących to
    > rowerzyści.

    Tych którzy byli przyczyną wypadków ze skutkiem śmiertelnym, czy ogólnie?

    Shrek.

  • 19. Data: 2011-04-24 13:54:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 24 Apr 2011 09:51:22 +0200, Shrek napisał(a):

    > Tych którzy byli przyczyną wypadków ze skutkiem śmiertelnym, czy ogólnie?

    I tak, i tak.
    Zauważ, że jak samochód skosi pijanego rowerzystę, to masz w statystyce
    wypadek z ofiarą śmiertelną, której sprawcą był pijany kierujący.

    --
    ___________ (R)

  • 20. Data: 2011-04-24 14:40:09
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    To pierwsze da się chyba wygooglać. Drugie to pilnie strzeżona tajemnica
    - jej ujawnienie byłoby władzy nie na rękę. Wyszłoby pewnie, że
    statystyczny pijany kierowca, wiozący śmierć, to rolnik na ukrainie,
    jadący wiejską drogą, o natężeniu 10 samochodów na godzinę w obie
    strony, jadący do GSu, z zawartością 0,28 promila. Który istotnie zabił,
    ale świnię w czasie świniobicia;)

    > I tak, i tak.
    > Zauważ, że jak samochód skosi pijanego rowerzystę, to masz w statystyce
    > wypadek z ofiarą śmiertelną, której sprawcą był pijany kierujący.

    Niekoniecznie - jeśli rowerzysta jechał prawidłowo, to winny jest
    trzeźwy kierowca (przynajmniej w teorii).

    Shrek.