  • 61. Data: 2011-04-29 00:29:11
    Temat: Re: Kara grzywny dla kierowców po alkoholu - szok
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-04-28, Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> wrote:

    > A według mnie duża kasa to się zaczyna od półrocznych zarobków.
    > Ot, taką mam prywatną definicję. A ty?

    A ja na to patrzę inaczej. Może dlatego, że mam za sobą okres, kiedy pod
    koniec miesiąca nie miałem co do gara włożyć: wtedy teoretyczna strata
    jednej wypłaty oznaczała tragedię. Teraz na szczęscie takie dylematy
    mnie nie dotyczą, półroczne dochody jestem w stanie zapłacić jednym
    przeciągnięciem karty - ale ja zarabiam powyżej średniej, większość
    społeczeństwa zarabia poniżej.

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski