  • 1. Data: 2011-01-20 12:45:18
    Temat: Wiatraczek do grafiki.
    Od: zyx <k...@g...pl>

    Witam

    Mam oto taka karte graficzna: http://www.tinyurl.pl?tOtwV2Xh. Padl w
    niej wiatraczek. Oryginalnie zamontowany jest cooler firmy ADDA, Jednak
    google nie wyplulo mi niczego abym znalazl gdziekolwiek identyczne
    ustrojstwo. Nie orientujecie sie co w zamian mozna wlozyc ? Mam dosc
    daleko do pozadnego sklepu z czesciami, musze to kupic via internet a
    nie chce kupowac czego co nie bedzie pasowalo.

    pozdr
    zyx

  • 2. Data: 2011-01-20 13:05:26
    Temat: Re: Wiatraczek do grafiki.
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-01-20 13:45, zyx pisze:

> [...]
    > daleko do pozadnego sklepu z czesciami, musze to kupic via internet a
    > nie chce kupowac czego co nie bedzie pasowalo.
    Wybierz sobie coś z:
    http://www.arctic.ac/en/p/assistant/vga/chip/44
    dostaniesz w sieci, chocby na alledrogo
    Accelero Twin Turbo
    Accelero TWIN TURBO Pro
    Accelero L2 Pro
    Accelero S1 Rev. 2

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 3. Data: 2011-01-21 10:47:49
    Od: zyx <k...@g...pl>

    W dniu 2011-01-20 14:05, BartekK pisze:
    > W dniu 2011-01-20 13:45, zyx pisze:

> [...]

    Takie cos tez wczesniej znalazlem. Tylko wlasciciel karty uparl sie
    jakby, aby pozostawic fabryczna pokrywe tej karty i ze najlepiej by bylo
    jakbym wymienil tylko ten wadliwy wiatraczek. Dlatego szukam tego tak
    zwanego zamiennika. Jak nie znajde trzeba bedzie kupic wlasnie cos takiego

  • 4. Data: 2011-01-22 01:13:53
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    [ciach]

    Czemu od razu nie uprzedziles, ze "tak sie nie da"? Mozesz probowac z takim
    czyms
    http://cgi.ebay.co.uk/Graphics-Card-Fan-70mm-2-pin-C
    lear-/380297276861?pt=Computing_ComputerComponents_F
    ans_Heatsinks_SR&hash=item588b7bedbd
    afaik ten wiatrak trzyma sie na trzech srubach, musisz tylko znac rozmiar i
    poszukac na allegro lub chinskim ebay'u.

    --
    Pozdr

  • 5. Data: 2011-01-23 00:16:28
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2011-01-22 02:13, G Nowak pisze:
> [...]
    > afaik ten wiatrak trzyma sie na trzech srubach, musisz tylko znac
    > rozmiar i poszukac na allegro lub chinskim ebay'u.

    Jak się gość upiera, to mu powiedz, że jak chce mieć tak samo, to trzeba
    kupić identyczną kartę i z niej przełożyć - nie istnieje zamiennik tego
    i nie jest sprzedawane to bez całej karty.