  • 1. Data: 2011-01-20 13:19:09
    Temat: Dell E6500 - odłazi farba z lewe osłony głośnika
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Witam, czy jest tu jakiś posiadacz notebooka DELL, któremu odłazi w farba
    z lewego grila osłaniającego głośniczek? Wygląda na to, że źle dobrali
    lakier i przy nagrzaniu od procka farba robi się tak plastyczna, że
    wystarczy jakikolwiek fizyczny kontakt, żeby ją przesunąć/oderwać z
    aluminiowej płytki grilla. Jeszcze nie pytałem w serwisie czy mi to
    naprawią - może ktoś to już przechodził?

    --
    PZDR
    Shaman

  • 2. Data: 2011-01-21 13:17:32
    Temat: Re: Dell E6500 - odłazi farba z lewe osłony głośnika
    Od: BQB <a...@a...com.invalid>

    W dniu 11-01-20 14:19, Shaman pisze:
> [...]
    > aluminiowej płytki grilla. Jeszcze nie pytałem w serwisie czy mi to
    > naprawią - może ktoś to już przechodził?

    Zadzwoń, sądzę, że akurat Dell na klienta się nie wypnie, tylko wymieni
    wadliwą osłonę.