  • 1. Data: 2008-01-16 12:48:02
    Temat: Wiadomosci RSS dla lacza futuro
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    Witam,

    Czy istnieje jakiś kanał RSS dla problemów technicznych dla łącza
    futuro/pro futuro?
    Chciałbym mieć możliwość monitorowania ewentualnych przerw.

    Jacek

  • 2. Data: 2008-01-16 20:27:33
    Temat: Re: Wiadomosci RSS dla lacza futuro
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Dnia 16.01.2008 Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał/a:
    > Czy istnieje jakiś kanał RSS dla problemów technicznych dla łącza
    > futuro/pro futuro?
    > Chciałbym mieć możliwość monitorowania ewentualnych przerw.
    przecież futuro już nie ma...
    a dla netii - nie udało mi się zlokalizować.

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    Linux && Unix && Network administrator

  • 3. Data: 2008-01-17 10:24:02
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <s...@u...aramin.one.pl> Andrzej
    'The Undefined' Dopierała napisał(a):

    > przecież futuro już nie ma...
    > a dla netii - nie udało mi się zlokalizować.

    OK - jeśli tak będzie wygodniej, to chodzi o Netię.
    Tyle, że jak dzwonię do supportu i nie dodam, że chodzi o łącze futuro,
    to nie uzyskam pomocy, bo Panowie nie mogą znaleźć numeru klienta.

    Dlatego sądziłem, że operując dotychczasową nazwą szybciej będziecie
    wiedzieć o co chodzi.

    Mi również się nie udało wcześniej zlokalizować, ale miałem nadzieję,
    że źle szukałem.
    Tak czy inaczej, dziękuję za odpowiedź.

    Jacek

  • 4. Data: 2008-01-18 10:04:02
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Dnia 17.01.2008 Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał/a:
    > Dlatego sądziłem, że operując dotychczasową nazwą szybciej będziecie
    > wiedzieć o co chodzi.
    futuro mialem dawno temu. Zbyt miło nie wspominam - ani jakościowo
    (lmds), ani też pod względem supportu. Z tym że to były czasy gdy w
    momencie awarii się nie patrzało jeszcze na zegarek.

    Z netii zrezygnowaliśmy ostatnio - i co prawda z supportem nie musiałem
    na szczęście za wiele mieć do czynienia, ale jak coś od nich chciałem,
    to zazwyczaj się "nie dało".